מטוס מנהלים

כתבות אחרונות

 
הראל לוקר  / צילום: איל יצהר

דירקטוריון תע"א אישר את פיתוח מטוס המנהלים העתידי

חרף הפסדי עתק מהעשור האחרון בתחום מטוסי המנהלים - דירקטוריון החברה אישר את המשך הפיתוח של מטוס חדש

יובל אזולאי 27.12.2018
הראל לוקר/ צילום: תמר מצפי

דירקטוריון התעשייה האווירית יכריע בימים הקרובים על עתיד מטוסי המנהלים שלה

גורם בחברה: "אם תוכנית הפיתוח למטוס החדש תאושר - תע"א תישאר על הגלגל ותמשיך להיות רלוונטית" • ההכרעה: על רקע סכסוך העבודה

יובל אזולאי 26.12.2018
אינטל / צילום: בלומברג

34 חברות ובעלי הון ישראליים מחזיקים במטוסי מנהלים

שנת 2015 סימנה התאוששות בביקוש למטוסי מנהלים לאחר השפל הגדול והקיפאון בענף שבאו בעקבות המשבר הכלכלי העולמי ב-2008 ■ תע"א: "בשנתיים הקרובות תמשיך מגמת ההתאוששות בענף"

יובל אזולאי 17.01.2016
מטוס הכפיר / צילום: התעשייה האווירית

המבקר: ליקויים בהחלטות התעשייה האווירית במטוס המנהלים

המבקר יוסף שפירא מצביע על שורה ארוכה של ליקויים בתוכנית הפיתוח והייצור של ה-‏G-280‎‏ ‏‎‎‏■ עיקר הליקויים: עבודת מטה חסרה לפני הפיתוח, חריגות מעלויות פיתוח ומלוחות זמנים ובקרה רופפת מצד הדירקטוריון

יובל אזולאי‏ 29.12.2014

מתנת חג לנתניהו: הממשלה אישרה מטוס פרטי לרה"מ ב-70 מיליון דולר - ומעון חדש ב-650 מ' ש'

הממשלה אישרה את המלצות ועדת גולדברג ■ יוחנן לוקר, מזכירו הצבאי לשעבר של נתניהו, אמר לחברי הוועדה כי בטיסתו הראשונה עם רה"מ הרגיש "כאילו חזרתי 30 שנה אחורה בזמן. ראש הממשלה פשוט מנותק. הוא מנותק"

לילך ויסמן 04.05.2014

ועדת גולדברג: לרכוש מטוס לרה"מ ולנשיא - עד 70 מיליון דולר

ועדה ציבורית בראשות מבקר המדינה לשעבר אליעזר גולדברג ממליצה לרכוש מטוס ייעודי בבעלות המדינה להטסת ראש הממשלה והנשיא, וכן לבנות מתחם חדש שיכלול את משרד ראש הממשלה ומעונו הרשמי

אתר חדשות ערוץ 2 23.04.2014

אי.די.בי פתוח מוכרת את מטוס המנהלים ב-9.5 מיליון דולר

החברה חתמה על הסכם למכירת מטוס המנהלים, שנרכש על ידה בשנת 2008 תמורת 26 מיליון דולר ■ המכירה אמורה לצאת אל הפועל בחודש אוגוסט ■ מטוסי המנהלים מצויים בשנים האחרונות מושא לביקורת ציבורית

אפרת פרץ והלל קורן 28.07.2013

החיים באלפיון העליון: כל מה שצריך לדעת על מטוס פרטי

קניתם דירה מול הים, אתם אוכלים במסעדות עם כוכבי מישלן ולובשים ארמני. עכשיו זה הזמן לרכוש מטוס פרטי ■ הצעצוע של העשירים הוא כבר להיט במדינות המפרץ ובקרב המתעשרים בסין, ואפילו התעשייה האווירית מנסה לנגוס בשוק

ניר דבורי 21.03.2013

נסיך סעודי קנה מטוס פרטי מדגם A380; ראו מה יש בו

הנסיך ווליד בן טלאל עתיד לקבל בתחילת השנה גירסה מיוחדת של המטוס הגדול ביותר בעולם ■ בין הפינוקים במטוס: אולם אירועים, סוויטות מלכותיות, חנייה ל"רולס-רויס" ומעלית שמקשרת בין הקומות של המטוס

פאדי מועלם 15.12.2012

האם הספרה 8 תאיץ מכירת מטוסי מנהלים של תע"א לסין?

בתעשייה האווירית ובגלפסטרים שינו את שמו של מטוס הדגל של שתי החברות - מ-G-250 ל-G-280 ■ הסיבה: המספר "8" נחשב בסין למספר מזל שמייצג עושר, הצלחה ושפע

יובל אזולאי 31.08.2011

ממשל תאגידי קלוקל: מי הן 18 החברות המסוכנות ביותר?

החברה שאתם משקיעים בה מאפשרת למנכ"ל להשתמש במטוס המנהלים שלה לצרכיו האישיים? לפי מחקר של GovernanceMetrics International, די באקט זה להגדיל את רמת הסיכון

טלי ציפורי 01.08.2011

תנאי הדירקטור: מטוס מנהלים לנסיעות פרטיות ותוכניות פנסיה

לא מדובר בהטבות שניתנות למנכ"לים כי אם לדירקטורים מן המניין בלא מעט חברות ציבוריות בארה"ב - כך מגלה דו"ח של חברת המחקר The Corporate Library ■ מדובר בחריגות מכללי ממשל תאגידי ■ בעלי המניות - לתשומת ליבכם

טלי ציפורי 01.03.2010

תע"א משיקה מטוס מנהלים בשת"פ עם גאלפסטרים

המטוס שצפוי לצאת לשוק ב-2011 יימכר ב-24 מיליון דולר ■ יאיר שמיר: "הפיתוח נעשה בהשקעה של מאות מיליוני דולרים, כשחלקנו הוא כ-40%. קיבלנו כבר 9 הזמנות מהמטוס, שפיתוחו טרם הושלם. הפיתוח ייצר 1,000 משרות בארץ"

מירב אנקורי 06.10.2009

התנועה לאיכות השלטון: לבדוק את שימוש הנשיא פרס במטוס הפרטי של דניאל אברהמס

פנתה בעניין למבקר המדינה, מיכה לינדנשטראוס ■ על-פי הפרסום מהיום, נשיא המדינה השתמש במטוסו של המיליארדר דניאל אברהמס כדי להגיע לוועידת איפא"ק בארה"ב

הדס מגן 12.05.2009

מגזין G: צי המטוסים הפרטי של שלדון אדלסון כולל לפחות 3 מטוסי בואינג; האם הוא מתכוון להפוך אותם לבתי קזינו פטורים ממס בגובה 30 אלף רגל?

שלדון אדלסון לא מסתפק במטוס מנהלים: עם ג'מבו, בואינג 767 ובואינג 737, מדובר כמעט בחברת תעופה קטנה. מדוע הוא צריך אותם? עד שהתשובה תינתן, סימני המשבר מורגשים: אדלסון כבר חתם על הסכם לחנות בשדה תעופה נידח בנבאדה, 10 דקות טיסה מביתו - ולחסוך מאות דולרים ביום

רן דגוני, וושינגטון 13.02.2009

המשבר הפך את המטוס הפרטי מסמל סטטוס למוקצה מחמת מיאוס: "כיוון שאין קונים, הטייקונים לא מצליחים למכור"

כמה עולה לתחזק מטוס פרטי? 20-30 אלף שקל בחודש, בתוספת משכורות לצוות טייסים בכוננות, דלק וקייטרינג שעולה 1,500 דולר לטיסה ; אז מה הפלא שסמל הסטטוס לשעבר הפך לדבר שמצניעים - או פשוט נפטרים ממנו?

אורלי פלג-מזרחי 24.01.2009

   12   

   נמצאו 17 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 2

צרו איתנו קשר *5988