משפחת ליבנת בחדשות

סוכן חדשות
 
צביקה לבנת \ צילום: עינת לברון
לאומי פרטנרס והפניקס ירכשו 40% מתעבורה לפי שווי של 1.25 מיליארד שקל
משפחת לבנת, המחזיקה 50% בתעבורה, תרכוש מנשר עוד 10% מהמניות בפרמיה של כ-100 מיליון שקל על המחיר ששילמו המוסדיים • העסקה תשקף שווי של 1.4 מיליארד שקל לתעבורה
  
 
חיים צוף / צילום: רוני שיצר
שותפות יחק הגישו הצעת רכש לאקויטל ב-400 מיליון שקל
חיים צוף ומשפחת לבנת, בעלי השליטה ביחק, מעוניינים להגדיל את שיעור החזקתם באקויטל, לקראת מיזוגה עם יואל ■ אקויטל שולטת בחברת הנדל"ן איירפורט סיטי ובשותפות חיפושי הגז והנפט ישראמקו
  
 
הראל בית און (מימין), ואריאל הלפרין מקרן טנא / צילום: איל יצהר ותמר מצפי
קרן טנא: לבטל רכישת מניות שיווק בוטנים מידי גאון ומשפ' לבנת
באפריל האחרון השלימה טנא רכישת 51% מניות שיווק בוטנים תמורת כ-37 מיליון שקל מידי גאון אחזקות ■ כעת היא טוענת: "מצגים שניתנו במסגרת ההסכם, בין היתר בקשר עם הדוחות של שיווק בוטנים, הם מטעים"
  
 
בנק  HSBC / צילום: רויטרס
ישראלים נוספים עם כסף ב-HSBC: יאיר סרוסי ומשפחת ליבנת
יו"ר בנק הפועלים, יאיר סרוסי, החזיק 250 אלף דולר בחשבונו, באופן חוקי ומדווח ■ משפחת ליבנת החזיקה 400 אלף דולר
  
 
תביעה נגזרת נגד IDB: "דיבדנדים אסורים ב-1.8 מיליארד שקל"
בעל מניות בסדרה ג' של IDB הגיש בקשה לתביעה נגזרת נגד נוחי דנקנר ונגד כל הדירקטורים שכיהנו באי.די.בי בשנים 2008-2010, בטענה לרשלנות ולאחריות לנזקי החברה, לאחר שאיפשרו חלוקות דיבידנדים אסורות לבעלי המניות
  
 
שי שלו / איור: גיל ג'יבלי
שי שלו
שותף שקט זה מחייב
מדוע החליטו שותפיו של דנקנר להכניס את היד עמוק לכיס?
שאלה: שני שותפים הולכים ברחוב ומדברים, כיצד ניתן לדעת מי מביניהם הוא השותף השקט? תשובה: זה שצועק. הבדיחה הזאת יכולה אולי להמחיש את...המשך
  
 
"מי שאומר שניתן היה לצפות את קריסת אי.די.בי, מקשקש"
עו"ד גיורא ארדינסט: "מכיוון שמשפחות לבנת ומנור הן בעלות פרופיל אמין ואף פעם לא השאירו פצועים מאחור, הן רצו להשאיר את זה מאחוריהן" ■ עו"ד רנן גרשט: "המנה העיקרית עוד לפנינו - השבת הדיבידנדים מגנדן של נוחי דנקנר"
  
 
מש' לבנת פרשה מהתמודדות במכרז על הפרטת נמל אילת
הסיבה: הסתייגויות של הממונה על ההגבלים העסקיים ■ תעבורה נדרשה לקבל את אישור הממונה להתמודדות כיוון שהיא שולטת בתובלה היבשתית מהנמל ובתחום הובלת המכוניות
  
 
יוסי רוזן, צביקה לבנת, אירוע ההתרמה של עמותת "בעצמי" / צילום: אביב חופי
רשות ההגבלים: לא קיבלנו בקשה לאישור עסקת משאב
רשות ההגבלים העסקיים מאשרת כי לא קיבלה פנייה לאישור העסקה במסגרת תרכוש משפחת לבנת את משאב ■ המשפחה צפויה לרכוש את מניות השליטה בחברה תמורת 2.5 מיליארד שקל
  
 
עירית אבישר / איור: גיל ג'יבלי
עירית אבישר
הנזילות מפרקת את הריכוזיות
הקונצרן הגדול והמאיים עובר "דיאטה"; בסוף דנקנר יישאר רק עם שופרסל וסלקום
1. נוחי דנקנר מתמקד בחודשים האחרונים בגיבוש פיתרון למצוקת הנזילות אליה נקלעה אי.די.בי במשבר האחרון. לזכותו ייאמר שהוא מפעיל את מלו...המשך
  
 
דנקנר בדרך לרווח הון של כמיליארד שקל בכלל תעשיות: ימכור 36% מהמניות למשפחת לבנת - ויבטיח תשלומי אג"ח לשנתיים; זינוקים באג"ח IDB
(עדכון) - בעסקת בעלי עניין, משפחת לבנת תרכוש מאי.די.בי שבשליטת נוחי דנקנר את השליטה בכלל תעשיות בפרמיה של 46%
  
 
השופטת אלשיך: כתב התביעה בפרשת קווי אשראי יתוקן
בבקשה לתיקון התביעה טענו המפרקים כי נפגשו עם יובל רן, והוא מסר מידע שעניינו תשלום "מתחת לשולחן" ששילמו לכאורה קבוצת כרמן וקבוצת מימון-צוף לבעלי השליטה בקווי אשראי
  
 
גאון אחזקות תרשום רווח הון של 9-13 מיליון שקל ממכירת H&O
מוכרת את יתרת מניותיה (50%) בחברת H&O לפי שווי של 65 מיליון שקל למשפחת לבנת - השותפה בקבוצת אי.די.בי ■ מכירת אחזקותיה של גאון ברשת האופנה נחשפה לראשונה ב"גלובס"
  
 
גאון אחזקות מאשרת את הפרסום ב"גלובס" על פירוק השותפות ב-H&O
לפי ההסדר המתגבש, אברהם לבנת ירכוש את חלקה של גאון אחזקות ב-H&O ובחברת מגדלי ערבה, ואילו גאון אחזקות תרכוש את חלקו של לבנת בחברת המשביר לחקלאי באמצעות גאון סחר
  
 
השותפים ב-H&O מפרקים את השותפות
גאון אחזקות ומשפחת לבנת יערכו כנראה תהליך התמחרות, שבסופו אחד מהם ירכוש אחזקותיו של השני ■ הערכות: שווי העסקה יעמוד על 40-60 מיליון שקל
  
 
חברת UTI ומשפחת ליבנת יתחילו לשווק באפריל משאיות איסוזו במזרח אירופה
בשלב הראשון קיבלו השותפים את זיכיון איסוזו בצ'כיה, הונגריה וסלובקיה
  
 

   1    >

   נמצאו 16 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 1

צרו איתנו קשר *5988