גאון אחזקות מאשרת את הפרסום ב"גלובס" על פירוק השותפות ב-H&O

לפי ההסדר המתגבש, אברהם לבנת ירכוש את חלקה של גאון אחזקות ב-H&O ובחברת מגדלי ערבה, ואילו גאון אחזקות תרכוש את חלקו של לבנת בחברת המשביר לחקלאי באמצעות גאון סחר

גאון אחזקות מאשרת את הפרסום אמש (א') ב"גלובס", לפיו משפחת לבנת וגאון אחזקות עומדות לפרק ביניהן את השותפות בחברת H&O, שבה הם מחזיקים בחלקים שווים דרך המשביר אחזקות. H&O מפעילה רשת חנויות כלבו ומחזיקה בבעלות מלאה על רשת האופנה TAGWOMAN.

בהודעה שפרסמה היום (ב') גאון אחזקות לבורסה, מסרה החברה כי הצדדים מנהלים משא-ומתן לפירוק השותפות בחברות H&O, המשביר לחקלאי ומגדלי ערבה, וכן כי השותפות בחברות אהבה אחזקות וחברת שיווק בוטנים וכותנה עתידה להישאר על כנה. הצדדים מחזיקים במשותף בכל החברות באמצעות המשביר אחזקות.

לפי ההסדר המתגבש, אברהם לבנת ירכוש את חלקה של גאון אחזקות ב-H&O ובחברת מגדלי ערבה, ואילו גאון אחזקות תרכוש את חלקו של לבנת בחברת המשביר לחקלאי באמצעות גאון סחר.

מדובר בפירוק שותפות של שתיים מהמשפחות הבכירות במשק. גאון אחזקות נמצאת בשליטת 6 שותפים, כששני הבכירים בקבוצה - סמי שמעון (25.19%) ובני גאון (19.84%) - נפטרו בשנה החולפת. כיו"ר דירקטוריון הקבוצה מכהן היום משה גאון, הפרסומאי ובנו של מייסד החברה, בני גאון ז"ל.

מהצד השני נמצאת משפחת לבנת, השותפה של נוחי דנקנר (13.43%) בקבוצת אי.די.בי ובכל החברות מתחת לרבות שופרסל, סלקום ואי.די.בי פתוח - חברה השולטת בדיסקונט השקעות, כלל תעשיות וכלל ביטוח.