סאצ'י אנד סאצ'י הוספה למעקב

רשת פרסום עולמית. נשיא הרשת הוא קווין רוברטס.

כתבות אחרונות

 
H and O אייץ' אנד או לוגו / צילום: יחצ
H&O | לפני כולם

עקב התחרות: H&O תעביר את תקציב הפרסום שלה

בפגישות עם משרדי פרסום דובר על הבעיה התדמיתית של הרשת ■ כרגע המועמדים הבולטים הם לעומק התודעה וסאצ'י

ענת ביין-לובוביץ' 10.09.2017
קלאב מד CLUB MED לוגו / צילום: יחצ
ארי מלמוד | לפני כולם

מסתמן: תקציב קלאב מד עוזב את פובליסיס ישראל

ב-2014 פרסמה קלאב מד בהיקף של 15 מיליון שקל במחירי מחירון

ענת ביין-לובוביץ' 03.06.2015
ענת בן נתן צור גולן  אלון הוכדורף ודיויד קרשאו/ צילום: יחצ

"ישראל היא שילוב של קריאטיביות טכנולוגית וגישה שהכול אפשרי"

דיויד קרשאו, מנכ"ל קבוצת הפרסום M&C SAATCHI, שוהה בימים אלה בארץ, לאחר שהקים שלוחה מקומית יחד עם שותפים ישראליים ■ בראיון ל"גלובס" הוא מסביר את הבחירה להתרחב דווקא לישראל

ענת ביין-לובוביץ' 05.02.2015
 M&C SAATCHI לוגו / צילום: יחצ
אלון הוכדורף | לפני כולם

M&C SAATCHI הבינ"ל פותחת שלוחה חדשה בישראל

הבעלות על משרד הפרסום בישראל תתחלק בין סוכנות M&C SAATCHI העולמית, פרסום בן-נתן ואלון הוכדורף

ענת ביין-לובוביץ' 18.01.2015

פרסומאים בכירים בוחרים את משרד החלומות שלהם בחו"ל

הקריאטיביות בשמים, הפרסומות מבריקות, הצרכנים מאמצים את המותג, ולקולגות לא נותר אלא לקנא

ענת ביין-לובוביץ' 13.11.2013
באומן בר ריבנאי | לפני כולם

פובליסיס חידשה את המו"מ לרכישת באומן-בר-ריבנאי

אם העסקה תצא לפועל, היא תבוצע מול יורם באומן לאחר שירכוש את חלקם של השותפים האחרים במשרד ■ רגב-קויצקי שבשליטת באומן יהפוך לליאו ברנט

ענת ביין-לובוביץ' 14.12.2011

יורם באומן: "לא מתאים לי לקום בבוקר ולהזיק לאייל חומסקי"

איש הפרסום הוותיק מדבר בראיון נדיר למגזין "פירמה" על חילופי הדורות בענף, על עסקת פובליסיס שלא יצאה לפועל ועל המלחמות בענף: "הן מונעות מאגו שכנראה לא ייגמר לעולם"

ענת ביין-לובוביץ' 16.11.2010

מפגש נשיאים: קווין רוברטס, נשיא סאצ'י אנד סאצ'י, נפגש עם פרס

רוברטס הציג לפרס את פתרון ה"בריף" הבלתי אפשרי: פתרון הסכסוך הישראלי-פלסטיני

ענת ביין-לובוביץ' 19.10.2010

פסטיבל קאן: קאנון זכו בקטגוריית המדיה; דיזל ובירה אנדס זכו בקטגוריית החוצות

‎מגזין "אד אייג'" מנתח את פרסי הגרנד פרי הבולטים בפסטיבל: קאנון זכו לציון מיוחד בשל השיתופיות ■ קמפיין דיזל התבסס על התובנה ש"להיות טיפש" משמעותו להעז ■ בירה אנדס עשתה פעילות ייחודית בפאבים בארגנטינה

אדוורטייזינג אייג' 23.06.2010

מי אתה - סטיב הילטון?

איך הפך בן המהגרים, ששינו את שם משפחתם עם נחיתתם בבריטניה בעקבות שלט פרסומת שראו בנמל-התעופה, לארכיטקט הניצחון של דיויד קמרון, ראש הממשלה הבריטי הצעיר ביותר ב-200 השנה האחרונות? ■ וכן, יש גם זווית ישראלית

עברי ורבין 17.05.2010

הקמפיינים שזכו במירב הפרסים ב-2009 היו בהשתתפות הקהל

מדו"ח המסכם את הקריאייטיב בעולם עולה כי עקב המיתון בוטלו בשנה שעברה תחרויות פרסום רבות

אדוורטייזינג אייג' 14.01.2010

קווין רוברטס: "באומן-בר לא בסדר העדיפויות שלי לקניית אקוויטי ב-2010"

נשיא רשת הפרסום סאצ'י אנד סאצ'י בראיון בלעדי למגזין "פירמה": "אני חושב שלישראל לא אכפת מההתדמית שלה, כל הפוקוס שלכם הוא על שימור. אם הייתם רוצים לשנות את המותג שלכם - קודם צריך שיהיה לכם אכפת"

לילך סיגן 21.10.2009

   1   

   נמצאו 12 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 1

צרו איתנו קשר *5988