מפגש נשיאים: קווין רוברטס, נשיא סאצ'י אנד סאצ'י, נפגש עם פרס

רוברטס הציג לפרס את פתרון ה"בריף" הבלתי אפשרי: פתרון הסכסוך הישראלי-פלסטיני

קווין רוברטס, נשיא סוכנות הפרסום העולמית סאצ'י אנד סאצ'י, נפגש הבוקר (ג') עם נשיא המדינה שמעון פרס במשכנו בירושלים.

במסגרת המפגש הציג רוברטס לפרס את תורת ה-"lovemarks" - תפיסה שפיתח לפני כ-5 שנים על הדרך לייצר העדפה למותגים באמצעות רגש.

כמו כן הציג רוברטס לפרס את היוזמה אותה קידם בחודשים האחרונים משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי הקשור עם סאצ'י אנד סאצ'י בהסכם ייצוג, שבמרכזו ה-Impossible Brief - יוזמה במסגרתה הוזמנו סוכנויות ואנשי קריאייטיב בכל העולם להציג פתרון ל"בריף" הבלתי אפשרי: פתרון הסכסוך הישראלי-פלסטיני.

המהלך, שיצא לדרך בפסטיבל קאן האחרון, כלל פנייה למשרדים מקומיים באמצעות סאצ'י אנד סאצ'י בהצעה לענות על הבריף, כולל הפרס שהובטח לזוכה שיעלה את הרעיון היצירתי ביותר - מימון מלא של השתתפות בפסטיבל קאן 2011.

המפגש עם הנשיא פרס נערך במסגרת ביקור רוברטס בישראל לרגל חגיגות 25 שנה למשרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי.