על קו הזינוק בחדשות - עמוד 4

סוכן חדשות
 
לא קראת - לא שילמת: Total Boox תשנה הרגלי הקריאה?
חברת הסטארט-אפ מנסה לשנות את מודל התשלום על ספרים, כך שמשלמים רק על מה שקוראים בפועל. "המודל הקיים מזיק לתעשייה כי אנשים נאלצים לשלם מראש על משהו שהם לא יודעים מהו"
  
 
עוקפים את החסימות: פתרונות לאתרים שמאבדים הכנסות
הסטארט-אפ ClarityRay מציע פתרונות לאתרים שהכנסתם פוחתת בגלל גולשים שמדלגים על פרסומות ■ "צריך לשנות את המודל העסקי של פרסומות שקופצות מכל עבר ולתת לגולשים חוויה נקייה מפרסומות אבל באופן שיאפשר לאתרים להמשיך לחיות כלכלית"
  
 
כולם בשביל אחד: תרומה קטנה יכולה להרים פרוייקטים גדולים
על כך מבוסס המודל של Headstart, שירות שמאפשר ליזמים להעלות את הפרויקטים המתוכננים שלהם לאתר ולציין כמה כסף הם מעוניינים לגייס מהציבור ■
  
 
הסטארט-אפ Netotiate מאפשר לצרכנים להתמקח בלי בושה
הסטארט-אפ Netotiate מאפשר ללקוח להציע את המחיר שלו למוצר המבוקש, ולחנויות לבחור אם להיענות להצעה
  
 
עובד מפה לאוזן: המלצה מסתמנת כמנגנון השמה מוצלח
Zao: "עדיף לחברות לשלם לעובד 1,000-2,000 דולר כדי לקבל המלצה איכותית, כי זה גם יותר זול וגם יותר מהיר ויעיל"
  
 
JoyTunes: איך להפוך את לימודי המוזיקה לכיף אמיתי
על קו הזינוק: הסטארט-אפ JoyTunes מאפשר לילדים ליהנות מלימודי מוזיקה, כאשר הוא הופך את כלי הנגינה לג'ויסטיק
  
 
SmartSync: אפליקציה לסנכרון חכם של אנשי הקשר שלכם
האפליקציה של SmartSync מעניקה זהות אישית ועסקית, מסנכרנת אותה עם אנשי הקשר, ומעניקה לזהות הזו פנים ע"י תמונות מפייסבוק, וחיים באמצעות עדכונים שוטפים מהרשתות החברתיות
  
 
סטטוס, לייק ושופינג: פלטפורמה ישראלית לחנויות וירטואליות
היקף המסחר בפייסבוק עומד על 5 מיליארד דולר, ובמרחב הזה פועלת Zibaba ■ "ממילא הגולשים נמצאים שם אז למה שלא יעשו גם את הקניות שלהם בתוך פייסבוק?"
  
 
buzzdoes מציגה: אפליקציה שעוברת מפה לאוזן
בסטארט-אפ הישראלי buzzdoes בונים על שיווק מפה לאוזן, כדי להפיץ בין חברים אפליקציות שאהובות עליהם
  
 
חברת הסטארט-אפ Tonara - ה-iTunes של עולם התווים
הסטארט-אפ Tonara פיתח אפליקציה שמאפשרת לנגנים חובבים ומקצוענים לרכוש תווים של יצירות קלאסיות לאייפד ולשפר את חוויית הנגינה ■ בעתיד: חומרים של ביונסה וליידי גאגא
  
 
כך מחברים בין המארגנים והמשתתפים בכנסים
האפליקציה של Bizzabo מאפשרת לבאי כנסים למצוא שותפים עסקיים פוטנציאלים ■ "מיליוני אנשים הולכים לכנסים עסקיים ורובם בעלי סמארטפונים וחברים ברשתות חברתיות - החלטנו לחבר בין כל הדברים"
  
 
Upcload: הסוף להחזרת בגדים שנרכשו באינטרנט?
לקבל פרופורציות במחשב הביתי: Upcload מודד את גוף המשתמש מביתו ומקטין את חוויית התסכול מהחזרת בגדים שנרכשו אונליין
  
 
Sortal: פלטפורמה לחיבור בין החנות הפיזית לדף בפייסבוק
Sortal מנסה לעזור למפרסמים להגיע לגולשים בפייסבוק: מצד אחד מדובר בחנות וירטואלית בתוך פייסבוק, אך מצד שני מדובר בכלי ליצירת מעורבות עם הגולשים עצמם
  
 
Wibbitz: כך הופכים שטף של מידע ברשת לסרטון תמציתי
לסכם את הרשת בלחיצת כפתור: הרעיון של הסטארט-אפ הישראלי Wibbitz הוא להכין בקלות סרטון וידיאו בן דקה, שמסכם כתבה שלמה באופן כמעט מיידי ■ הסרטון יכול לסכם בלילי טקסט מתוך כתבות, ידיעות או אפילו מאתר שלם
  
 
דע את היריב: quicklizard לטובת חברות תיירות וקמעונאות ברשת
המוצר של quicklizard הוא פלטפורמת תמחור אינטרנטית שמאפשרת לבצע איסוף מידע עסקי מהמתחרים ולהגיע לכמות גדולה מאוד של מידע תחרותי בזמן קצר
  
 
צלם ושלח: אפליקציה לשיתוף תמונות - גם בהארד קופי
tap2print מאפשרת להדפיס אקורדיון תמונות, ליצור פוסטר, פאזל, מגנט מיוחד וכרטיסי ברכה; בהמשך מתוכננים גם קלפי משחק, ספלים, טי-שירטים ואלבומי תמונות
  
 

<    1234567    >

   נמצאו 111 כתבות   |   עמוד 4 מתוך 7

צרו איתנו קשר *5988