"השירות שלנו, שמוצע כעת רק בפייסבוק כאפליקציית Photo Finder, מציע דרך כייפית למציאת תמונות אישיות, שאף אחד לא תייג אותן ולכן אנשים לא ידעו בכלל על קיומן, ולאנדקס אותן בקלות"
העולם הווירטואלי של Mogobe מציע לילדים תוכן יהודי-ישראלי, ומשחק מבוסס ערכים תרבותיים ישראליים ויהודיים ■ "המטרה היא ליצור זיקה אמיתית בין הילדים לבין העולם הווירטואלי ולהשריש בהם תחושת שייכות"
הסטארט-אפ מציע פלטפורמה של וואן-סטופ-שופ שמרכזת את כל הפעולות והתכנים במקום אחד, ויכולה לחסוך למקיימי האירוע הרבה כסף: "כל אחד יכול לארגן אירוע עם אוריינטציה עסקית מבלי שתהיה לו הבנה בטכנולוגיה, באינטרנט או בעיצוב אתרים"
המנכ"ל ארז שמש: "עומס המידע באינטרנט גורם לשיתוק. הגולשים נמצאים בחיפוש מתמיד וזה מונע מהם להגיע להרבה מידע. הפלטפורמה שלנו מציעה צריכת תוכן באינטרנט שמשלבת בין 2 העולמות"
הרשת החברתית להיכרויות מתבססת על קשרים אמיתיים וקיימים ■ טוביה רוזנטל, מנכ"ל הסטארט-אפ הישראלי, "הבנו שכמות המשתמשים באינטרנט הולכת וגדלה, וכך גם הבעיה של ההתמודדות עם הזר הווירטואלי"
הסטארט-אפ הישראלי רוצה לאפשר הזמנת אוכל מקוונת ממאות מסעדות בארה"ב, גם באופן קבוצתי ■ "האתר מציע מעין רשת חברתית קטנה - הרעיון הוא לתווך בין מסעדות לבין לקוחות אמריקנים"
הייחוד של החברה טמון בכך שהמערכת מאפשרת להפיץ את המשחקים כאפליקציות חברתיות ברשתות חברתיות, כגון פייסבוק או מייספייס, או בדפי נחיתה שונים, כגון iGoogle, להעתיק מאתר לאתר ולהעלות בכל מקום ברשת
לשירות שמציעה החברה יש אלמנט ויראלי שעשוי לסייע לה בהגדלת מספר המשתמשים באתר מבקרים בין 30 ל-40 אלף משתמשים מדי יום
HYPick הוקמה במטרה "להקים אתר שנותן משקל או כבוד לידיעות הכי חמות שמתרוצצות ברשת" "המטרה היא לקדם ידיעות חדשותיות שמעניינות את הגולשים ושמעוררות סביבן דיון, ולסייע למשתמשים לשתף אותם עם אחרים"
הסטארט-אפ הישראלי מציע למשתמשים רשומים פתרון פשוט הקרוי 2Pad: לאתר את כל קבצי המדיה ש"קבורים" בתיבות הדואר שלהם וליצור מהם גלריית תמונות אינטרנטית
מאור עזר, אחד משני האחים המייסדים: "גילינו שיש 'זנב ארוך' בתחום קניינות המוזיקה, ואנחנו מספקים את הפתרון החוקי עבור אנשים שמחפשים אחר שיר שילווה את הפרסומת שהפיקו, שיוטמע בתוך משחק המחשב שפיתחו או יופיע בתוכנית הטלוויזיה שערכו"
גיא ספירא, מנכ"ל החברה: "כל ילד יכול ליצור לעצמו דמות אוואטר, שמתפתחת בהתאם לרמת הפעילות של המשתמש וצוברת יכולות, ידע ונכסים. הם יכולים לגלות דמויות חדשות ולתקשר עימן, ולעבור שלל הרפתקאות הקשורות למודעות סביבתית או מעורבות חברתית"
אלי סוויד, מנכ"ל החברה: "השוק מבין שחייבים ליצור מודל הכנסות יציב יותר עבור רשתות חברתיות, ואנחנו מציעים את הנוסחה הנכונה"
כך לדוגמה, אפשר לצפות בסרטים ובקליק אחד על השלט הרחוק להתאים להם כתוביות בשפות שונות, לשמוע מוזיקה ולהתחבר במקביל לשירות המוזיקה
הפלטפורמה מציעה למפתחים טכנולוגיות גרפיות שיחסכו להם כסף ביצירת משחקים מרבית המשחקים המתוחכמים מצריכים התקנה או הורדה - הפלטפורמה החדשה מאפשרת להריץ אותם על הדפדפן, באופן שמאפשר להציג לגולש חוויית משחק ברמה ויזואלית גבוהה שיוצרת מעורבות מהירה