פיתוח עסקי בחדשות

סוכן חדשות
 
ירון שגיא. "כולם מדברים על דאטה, אבל צריך לדבר בתובנות"/צילום: יח"צ
האם אפשר להפוך לחברה ללא מתחרים?
התחרות בשוק דורשת מחברות לייצר בולטות באמצעות פריצת גבולות • "ברגע שמפסיקים להגדיר את השוק ואת המתחרים אפשר להגיע למחוזות אחרים של חדשנות ויצירתיות. אתה יכול לגלות שהשירות או המוצר שלך עשוי לתת מענה לשוק חדש לגמרי" • קחו את אמזון כדוגמה
  
 
רוני להט / צילום: אילנה ניסמן
"העבודה בשיווק דומה לזו שעשיתי כדיפלומטית" | אופן ספייס
רוני להט (35) ■ מנהלת צוות פיתוח עסקי בחברת Natural Intelligence ■ טווח שכר: 22-28 אלף שקל, לפני בונוסים ■ האנשים שעושים את ההייטק
  
 
אורנה ובר/פוקסי מדיה
כיצד יכולים בעלי עסקים קטנים למנף עצמם ולפתוח דלתות?
התאגדות תחת גוף המספק מידע על כנסים מקצועיים ויוזם מפגשים המחברים בין בעלי עסקים, היא מתכון לנטוורקינג ופיתוח עסקי
  
 
כפיר לוצאטו / צילום: יח"צ
כיצד לאתר הזדמנויות עסקיות ולהוציא אותן לפועל באופן מיטבי?
עולם היזמות העסקית מאופיין בתחרותיות מתמדת וניצול חלון הזדמנויות יעשה את ההבדל בין רעיון טוב לכזה שגם יתממש
  
 
אסף טיקוצקיCFO  פרידנזון, ברק נרדיCFO  כ.א.ל / צילום: יח"צ
ה"CFO החדש" נדרש להוביל את השינוי ולייצר ערך מוסף עסקי
אסף טיקוצקי CFO פרידנזון וברק נרדי CFO כ.א.ל, יעבירו הרצאה על תרומתו של ה-CFO לפיתוח העסקי של הארגון, בכנס אילת של פורום CFO שיתקיים בתחילת חודש ספטמבר
  
 
השקעה  צמיחה / צילום: שאטרסטוק
חושבים קדימה: 10 טיפים פשוטים לפיתוח עסק עצמאי
כל בעל עסק מעוניין לפתח ולקדם אותו, אך בשל העבודה השוטפת נבצר מאיתנו לעיתים לעשות מהלכים שכאלה ■ לפניכם כמה תובנות קלות לביצוע לסיוע בפיתוח עסקי
  
 
אלה אלקלעי / צילום: ליהי אבידן
"לפעמים צריך לקחת סיכון למרות היותנו שונאי סיכון"
"הפחד מחרטה מוביל אותנו לא לעשות משהו שהרבה פעמים עדיף לנו לעשות", אמרה אלה אלקלעי מחברת IBI, בהרצאתה על הפסיכולוגיה של הסיכונים.
  
 
למה הצלחה יכולה להפוך לאויב מספר 1 של הפירמה?
לא כל אחד יודע לקפוץ לגובה ■ עד כדי כך, שיש הטוענים כי הצלחה עסקית אינה אלא וריאציה אחרת של משבר ■ "גלובס" קיבץ את 5 הסיבות השכיחות ביותר לכישלון עסקי כתוצאה מהצלחה
  
 
רק מה שצריך
הבאזז מתמקד ב"נאנו שיווק", המאפשר לצרכן להיחשף רק למסרים שרלוונטיים לו
  
 
שי ניב / איור: גיל ג'יבלי
שי ניב
בא המשבר, הלך הפיתוח העסקי
כשמנהלים מבועתים מהמצב, הם מוותרים על יצירתיות ומעדיפים את אנשי המכירות
"כל משבר הוא הזדמנות", "צריך רק לחשוב מחוץ לקופסה", "לקחת סיכונים דווקא כשכולם מחפשים את הסולידי", "לקנות במקום למכור" והכי חשוב: ...המשך
  
 
צרו איתנו קשר *5988