פרוקטר אנד גמבל בחדשות - עמוד 2

סוכן חדשות
 
קאר שולץ / צילום: יחצ
טבע ופרוקטר אנד גמבל מפסיקות את השת"פ בתחום ה-OTC
מכירות המיזם ב-2016 הסתכמו בכ-1.8 מיליארד דולר • בטבע לא צופים השפעה מהותית על התחזית
  
 
דר אילן זיו  / צילום: יחצ
שובו של הטמפון הרפואי של קונטיפי מדיקל
קונטיפי בונה את עצמה מחדש אחרי מכירת המוצר הדגל שלה לקימברלי קלארק
  
 
מארק פריצ'רד / צילום: רויטרס, Neil Hall
המפרסמים מאוכזבים מהדיגיטל, אבל הוא כאן כדי להישאר
פרוקטר&גמבל קיצצה מאות מיליוני דולרים מהפרסום בדיגיטל, והיא לא היחידה ■ אין צורך להתחיל בהספדים
  
 
אורי בן שי / צילום: איל יצהר
"אם הצרכנים קונים אותנו, כנראה שהמחירים שלנו טובים"
הפורטפוליו של מנכ"ל קימברלי קלארק ישראל, אורי בן שי
  
 
צביקה נטר וטל חלוזין / צילום: ג'ף פולבר
מנכ"ל אינובייד צביקה נטר מסביר מדוע רכש את טייקי
אתמול דווח כי אינובייד, פלטפורמה טכנולוגית העוסקת בהפצת קריאייטיב וידאו חכם מבוסס דאטה, רוכשת את טייקי, שהיכולת העיקרית שלה היא טכנולוגיה המנתחת את סביבת התוכן של הפלטפורמות הדיגיטליות והרשתות החברתיות
  
 
קולגייט  advanced whitening / צילום: יחצ
תקציב המדיה של קולגייט פלמוליב יעבור למדיה קום
זאת בעקבות המשפט והפרידה בין יוניון ל-WPP ■ מדיה קום, שבבעלות אדלר-חומסקי, מטפלת באמצעות זרוע אחרת בתקציב המדיה של פרוקטר אנד גמבל, המתחרה בקולגייט פלמוליב בזירות רבות
  
 
מנהלי הקניונים על המסלול: מי הגיע לתצוגת האופנה של רנואר?
וגם: משלחת מישראל זכתה במקום הראשון בהאקתון בינלאומי לפתרונות בתחום הספנות
  
 
השמפו החדש. פרוקטר שולטת ב–30% משוק השמפו באמצעות הד אנד שולדרס ופנטן / צילום: יח"צ
הד אנד שולדרס ינסה לכבוש את השוק הנשי
המותג, השייך לפרוקטר אנד גמבל, הוא השמפו בעל נתח השוק השני בגודלו אחרי המותג פינוק, אך כיום רק 30% מהמכירות שלו הן לנשים
  
 
אמנון גולן / צילום: יחצ
המלך עירום: מהו הסוד הגדול שלא מספרים לכם על פייסבוק?
מנכ"ל? סמנכ"ל שיווק? כדאי שתדע מה משרד הפרסום שלך התבייש לספר לך, או מה מנהלת המותג העדיפה לא להעלות בישיבה האחרונה ■ דעה 
  
 
אופיר גוטמן, מנכ"ל פרוקטר אנד גמבל ישראל /צילום: יחצ פרוקטר אנד גמבל ישראל
מנכ"ל ישראלי ראשון לפרוקטר אנד גמבל ישראל: אופיר גוטמן
P&G ישראל פעילה בארץ מ-2001, אולם עד כה כיהנו בתפקיד ה מנכ"ל בחברה רק מנהלים זרים ■ גוטמן כיהן עד לאחרונה כסמנכ"ל השיווק של P&G ישראל
  
 
נוזל כלים פיירי / צילום: יחצ
פער של 60% בנוזל פיירי מהמשווק הרשמי לבין יבוא מקביל
פרוקטר אנד גמבל הקטינה פעמיים את נוזל הכלים של פיירי, לא את המחיר; המוצר בגודלו המקורי נמכר ביבוא מקביל - בזול יותר
  
 
פמפרס
פמפרס צמצמה מספר החיתולים בשליש - אין שינוי במחיר
בפרוקטר אנד גמבל ענו למתלוננים כי המחיר למפיץ לא עלה, וגלגלו את האשמה למשווק ולרשתות המכירה
  
 
עופר מילר/ צילום:יחצ
סוף לסכסוך: נפתר המשבר בין מדיה קום וארטימדיה
הצדדים הבינו כי לנתק ביניהם יהיה מחיר כלכלי - והגיעו להסכמות מסחריות
  
 
גל תורג'מן / צילום: תמר מצפי
"בשוק הפרסום עדיין קיים מצב של הסכמים בעייתיים"
הסכסוך בין ארטימדיה ומדיה קום - כשבתווך נמצא אחד המפרסמים הגדולים, P&G - מפנה את הזרקור למקום שבענף הפרסום מעדיפים להשאיר בחשכה - עמלות יתר ועסקאות תשלום מראש ■ "גלובס" מציג תמונת מצב של שוק במעבר
  
 
קמפיין יס / מתוך יו טיוב
מדד הפרסומות ביו-טיוב לאוקטובר: שתי פרסומות של yes במדד
הפריים-טיים של yes השתלט על מדד הפרסומות החודשי של "גלובס" ויו-טיוב, עם הפרסומת האחרונה לממיר המקליט החדש של החברה, שהגיעה למקומות הראשון והשלישי במדד אוקטובר
  
 

   123456789    >

   נמצאו 131 כתבות   |   עמוד 2 מתוך 9

צרו איתנו קשר *5988