מנכ"ל? סמנכ"ל שיווק? כדאי שתדע מה משרד הפרסום שלך התבייש לספר לך, או מה מנהלת המותג העדיפה לא להעלות בישיבה האחרונה ■ דעה
P&G ישראל פעילה בארץ מ-2001, אולם עד כה כיהנו בתפקיד ה מנכ"ל בחברה רק מנהלים זרים ■ גוטמן כיהן עד לאחרונה כסמנכ"ל השיווק של P&G ישראל
פרוקטר אנד גמבל הקטינה פעמיים את נוזל הכלים של פיירי, לא את המחיר; המוצר בגודלו המקורי נמכר ביבוא מקביל - בזול יותר
בפרוקטר אנד גמבל ענו למתלוננים כי המחיר למפיץ לא עלה, וגלגלו את האשמה למשווק ולרשתות המכירה
הצדדים הבינו כי לנתק ביניהם יהיה מחיר כלכלי - והגיעו להסכמות מסחריות
הסכסוך בין ארטימדיה ומדיה קום - כשבתווך נמצא אחד המפרסמים הגדולים, P&G - מפנה את הזרקור למקום שבענף הפרסום מעדיפים להשאיר בחשכה - עמלות יתר ועסקאות תשלום מראש ■ "גלובס" מציג תמונת מצב של שוק במעבר
הפריים-טיים של yes השתלט על מדד הפרסומות החודשי של "גלובס" ויו-טיוב, עם הפרסומת האחרונה לממיר המקליט החדש של החברה, שהגיעה למקומות הראשון והשלישי במדד אוקטובר
בקרוב יעלו על המדפים מוצרים מוקטנים של נוזל הכלים פיירי, שבאמצעותם בוצעה עליית מחיר דו-ספרתית מוסווית ■ גם חוגלה-קימברלי הקטינה את אריזת מגבות הנייר ניקול וכן הפחיתה את משקלן ב-4.7%, מבלי לתת לכך ביטוי במחיר
הרגולטור הבריטי קבע כי הפרסומות של שתי החברות עברו על התקנות במדינה
לראש מדד הפרסומות הנצפות של מאי העפילה הפרסומת לשוקו יטבתה, ששילבה אושיות יו-טיוב מקומיות ■ רשת האופנה אורבניקה שבה שותפה בר רפאלי הגיעה למקום השני
פותחת בשותפות עם WPP יחידה בשם MediaCom Connections שתטפל בתקציב ■ לא מן הנמנע כי בעתיד תורחב הפעילות לתקציבים בינ"ל נוספים
ביום שישי מדד הדאו ג'ונס השיל מערכו כ-1.5% ■ חברת ההחזקות של באפט, ברקשייר הת'אווי, מחזיקה ב-10 חברות הנסחרות במדד (ע"פ הדיווחים האחרונים שלה לרשויות הרגולציה) ולכן הפסידה ע"פ הערכות כ-1.1 מיליארד דולר ביום אחד
הפרסום בטלוויזיה צמח ב-5.5%, בעיקר בזכות המונדיאל ואולימפאידת החורף
זאת בעקבות אובדן תקציב פרוקטר ■ חברת המדיה סטארקום תמוזג עם חברת המדיה זניט ■ מנכ"לית סטארקום הילית מגד פורשת ■ המהלך כולל גם פיטורים של מספר עובדים להם לא יימצא מקום במסגרת הממוזגת
במכרז, שכולל את הרכישה והתכנון, התמודדה גם חברת סטארקום ■ אשתקד עמד תקציב פרוקטר&גמבל על 75 מיליון שקל במחירים ריאליים
DNAHPאדלר חומסקיאינפלציהארה"בטבעפורדפרסוםצרכנותקמעונאות