אדלר-חומסקי פותחת חברת מדיה לטיפול בתקציב P&G

פותחת בשותפות עם WPP יחידה בשם MediaCom Connections שתטפל בתקציב ■ לא מן הנמנע כי בעתיד תורחב הפעילות לתקציבים בינ"ל נוספים

קבוצת אדלר-חומסקי נערכת לימים שאחרי הזכייה בתקציב המדיה של חברת פרוקטר&גמבל: ל"גלובס" נודע כי הקבוצה פותחת, בשותפות עם קבוצת WPP העולמית, יחידה בשם "MediaCom Connections", שתטפל בתקציב.

לא מן הנמנע כי בעתיד תורחב הפעילות גם לתקציבים בינלאומיים נוספים, אשר עליהם יוחלט לשתף פעולה. הבעלות על החברה מתחלקת בין WPP עם 51% מהמניות ו-49% לאדלר-חומסקי.

כפי שנחשף ב"גלובס", לפני מספר שבועות זכתה מדיה קום, חברת המדיה של קבוצת אדלר-חומסקי, בתקציב הרכש ותכנון המדיה של פרוקטר&גמבל, לאחר שזה טופל במשך שנים ארוכות בקבוצת פובליסיס. לצורך הזכייה בתקציב שיתפו אנשי הקבוצה בארץ פעולה עם גורמים בינלאומיים בקבוצת WPP לשם קבלת משאבים וידע.

פרוקטר&גמבל נחשבת למפרסם עם תקן מקצועיות גבוה במיוחד. הזכייה בתקציב היא מהלך חשוב עבור הקבוצה, הן מבחינת היקפי המדיה שהיא מנהלת בישראל והן ברמה האסטרטגית, שכן מדובר במפרסמת הרביעית בגודלה בישראל.

גם במתכונת ההתקשרות הקודמת שלה עם פובליסיס נוהל תקציב המדיה בתוך יחידה נפרדת - תחת ניהול-גג של זניט מדיה. גם עתה נראה כי יפעלו במתכונת דומה, אשר לפיה התקציב עצמו ינוהל במדיה קונקשיין, תחת ההסכמים המסחריים ואחריות-הגג של מדיה קום.

את החברה ינהל ירון פאריזון, ששימש בעבר בתפקיד מנהל אסטרטגיה ב-MediaCom העולמית.