צדר יריב הוספה למעקב

משרד פרסום

כתבות אחרונות

 
בורגראנץ  / צילום: יחצ

בורגראנץ' בקמפיין ב-2.5 מיליון שקל לארוחת הקומבינה

הקמפיין יעלה למשך 3 שבועות ויכלול פרסום בטלוויזיה, באתרי אינטרנט וברשתות החברתיות

שירות גלובס 02.08.2017
גאפ (GAP) | לפני כולם

משרד הפרסום צדר-יריב זכה במכרז הקריאייטיב של גאפ

מדובר בתקציב לא גדול - פחות ממיליון דולר במחירי מחירון - אך הוא בעל אפיל בשל חוזק המותג הבינלאומי ■ תקציב המדיה מופרד ומטופל ביהושע TBWA

ענת ביין-לובוביץ' 29.04.2013

באומן-בר-ריבנאי זכה בתקציב הפרסום של קניוני ישראל

‎‎על התקציב בהיקף 10 מיליון שקל התמודדו גם קבוצת אדלר-חומסקי, יורו ישראל וענבר-מרחב-שקד‏ ■ המיתוג הכולל של הקבוצה יטופל בידי באומן-בר-ריבנאי, וחברת-הבת אקספרט תטפל בפעילות השוטפת של כל קניון

‎‎ענת ביין-לובוביץ'‏ 27.04.2010

מקאן ואדלר-חומסקי לא יתחרו על תקציב קניוני ישראל

חלק מההחלטה קשור בעבודה השוטפת הנדרשת מול 18 קניוני הקבוצה ומול 17 סמנכ"לי שיווק נפרדים ■ אדלר-חומסקי העביר את ההתמודדות לחברה-הבת LEAD, לאחר שקיבל לטיפולו את תקציב הפרסום של קניון ארנה

ענת ביין-לובוביץ' 24.03.2010

מקאן מצטרף למכרז על תקציב הפרסום של קניוני ישראל

היקף התקציב עומד על 12 מיליון שקל ■ לא מן הנמנע כי בעקבות חשיפת המכרז ב"גלובס" יצטרפו להתמודדות משרדי פרסום נוספים

ענת ביין-לובוביץ' 15.03.2010

אדלר, באומן, ענבר ויורו יתמודדו על תקציב הפרסום של קניוני ישראל

הקבוצה מתעתדת לערוך מהלך מיתוג כולל לכל קניוני הקבוצה ומתכננת להקצות לשם כך 12 מיליון שקל, אך לא ברור אם מדובר בתקצוב סופי ■ עד עתה טופל התקציב בידי משרד פרסום קטן מאוד - צדר-יריב

‎‎ענת ביין-לובוביץ'‏ 08.03.2010

צדר-יריב יטפל בתקציב הפרסום של בית הדיור המוגן "גני שרונים"

היקף התקציב עומד על-פי הערכות על כמיליון שקל בשנה ■ עד כה טיפל בתקציב משרד הפרסום ערמוני

שירות גלובס‏ 15.10.2009
צרו איתנו קשר *5988