רוני ארן

מנכ"ל חברת המדיה TMF

כתבות אחרונות

 
אלדד קובלנץ / צילום: דן חיימוביץ

סופית: תאגיד השידור פורש מוועדת המדרוג; "מדידה מיושנת ולא מתאימה"

בתאגיד טוענים כי המדידה של ועדת המדרוג מיושנת ולא מתאימה לתאגיד הציבורי • רוני ארן, מנכ"ל ועדת המדרוג: "הפרישה לא תפתור את נתוני הצפייה של כאן 11. הרעיון שגוף שידור ציבורי ידווח בעצמו על תוצאותיו לא קיים בשום מקום בעולם"

ענת ביין-לובוביץ' 11.12.2019
ניוזלטר הייטק הון סיכון מנהל סטארטאפ   / צלם: save as

קנטאר מדיה זכתה במכרז על מדידת הרייטינג ל-7 השנים הבאות

גברה על חברת נילסן • בוועדת המדרוג הוחלט להשתמש בהזדמנות זאת להשביח את שיטת המדידה באופן שתתאים לעידן החדש: לא עוד נתוני צפייה נפרדים לטלוויזיה ולדיגיטל, אלא תוצאה אחת שמאגדת את נתוני הצפייה בכל הפלטפורמות

ענת ביין-לובוביץ' 18.08.2019
גיא שמחון/צילום: איל יצהר
TMF | בלעדי

גיא שמחון ונבו כרמי ינהלו את חברת המדיה TMF

רוני ארן, שבשנים האחרונות כיהן בתפקיד מנכ"ל החברה, ימונה לסגן היו"ר • גלי גוטליב, ששימש לאחרונה סמנכ"ל ב"ישראל היום", ימונה למשנה למנכ"ל

ענת ביין-לובוביץ' 02.04.2019

שגיא סטוניס: "פעם כל אתר אחר בישראל צעק שהוא יותר גדול"

מנכ"ל ועדת המדרוג באינטרנט, שגיא סטוניס, מסכם את השבוע הסוער מאז פורסמו תוצאות המדידה ■ "שמחה גדולה התפרצה החוצה כשהפרויקט יצא לאור" ■ ראיון

רועי גולדנברג וענת ביין-לובוביץ' 05.01.2012

פרסומאים ואנשי מדיה: "מהפכת הפרסום בקול ישראל לא הגיונית"

כוונת רשות השידור לפצל את הפרסום בקול ישראל לזיכיונות שונים זוכה לתגובות קשות מצד הפרסומאים ואנשי המדיה: "זו פרת המזומנים האחרונה שנשארה לרוממה - וגם אותה הם הורגים"

ענת ביין-לובוביץ' 16.08.2011

הכשלה ברחבה? בערוצים 2 ו-10 מתכננים לתת פייט למונדיאל

הזכיינים קיבלו השנה החלטה לשבץ מול המונדיאל, שרובו ישודר בערוץ 1, את תוכניות הדגל שלהם - קשת את "כוכב נולד" וערוץ 10 את "הישרדות" ■ מקורות בענף: מדובר בהימור - אך זה הזמן להוציא את התותחים הכבדים

ענת ביין-לובוביץ' 06.05.2010

זניט מדיה ו-TMF בוחנות הקמת מיזם לרכישת מדיה באינטרנט

המיזם המשותף נועד למקסם את כוח הקנייה של שתי החברות באינטרנט ■ כרגע מחכים הצדדים לתום הבדיקה של הממונה על ההגבלים על שוק רכש המדיה בישראל

ענת ביין-לובוביץ' 08.12.2009

הרשות השנייה תאפשר לשבץ מותג בפרסומות יותר מפעמיים בשעה

השינוי הוא חלק מכללי מיקוד הרגולציה החדשים של הרשות, הכוללים גם את הסרת המגבלה הקיימת לפיה מותר לשדר רק שתי דקות קדימונים בשעה ■ בחברות המדיה מברכים על השינוי

ענת ביין-לובוביץ' 22.10.2009

בטלוויזיה חוגגים את הקיץ: עודף ביקוש העלה את מחירי הפרסום - למרות המיתון

בטלוויזיה המסחרית נהנים בשבועות האחרונים מעודפי ביקוש ■ בחברות המדיה מעריכים כי מחירי זמן האוויר לפרסום עלו בכ-5% יחסית לשנה שעברה ■ אבל לא כולם חוגגים: ערוץ 10, שסובל מירידה ברייטינג, מרוויח פחות

ענת ביין-לובוביץ' 11.06.2009

ירידה בביקושים לזמן אוויר לפרסום בחג הפסח בהשוואה לשנים קודמות

להערכת בכירים בענף, בשלב זה יש ביקושים לכ-80%-90% מזמן הפרסום במסך - בניגוד לשנים קודמות בהן היתה תפוסה של למעלה מ-100% ; למרות המיתון - זכייניות ערוצים 2 ו-10 שומרות על מדיניות מחיר קשוחה

ענת ביין-לובוביץ' 12.03.2009
צרו איתנו קשר *5988