דוח אמון
2019
עמוד הבית > תגיות כלליות > שיווק פוליטי

שיווק פוליטי בחדשות

סוכן חדשות
 
מי שומר על המידע של משתמשי פייסבוק? שאלה טובה / צילום: shutterstock
בחירות שקופות: הכלי השקוף של פייסבוק נכנס לפעולה
פייסבוק תכניס לשימוש החל מיום שישי הקרוב את כלי השקיפות המוגברים שתוכננו במיוחד למערכת הבחירות בישראל • כלי השקיפות על מודעות פוליטיות או סטטוסים פוליטיים אשר אליהם מוזרמים תקציבים, יחייבו את כל מי שמפרסם אותם לשלוח לפייסבוק מידע מפורט אודותיו
  
 
מארק צוקרברג / צילום: רויטרס leah millis
לקראת הבחירות: פייסבוק תחשוף מידע על קמפיינים פוליטיים
לקראת הבחירות בישראל, הרשת החברתית תשיק כלים חדשים שיבדקו את השקיפות סביב מודעות פוליטיות • לדברי פייסבוק, מפרסמים יחויבו לקבל הרשאה לרכישת מודעות הנוגעות לבחירות, והמשתמשים יקבלו מידע רב יותר לגבי המודעות האלה, כמו טווח המחירים בו נרכשה המודעה ומידע על הרוכשים
  
 
"אין כמעט אף סרטון של פוליטיקאי ישראלי שכולם מדברים עליו"
למרות ההצפה של תוכני וידאו ברשת, רוב הפוליטיקאים הישראלים עדיין לא יודעים להפוך אג'נדה פוליטית לאמירה קריאטיבית ■ בכיר בענף הפרסום: "כיום פוליטיקאי הוא גם גוף שידור; מי שלא ייצור תוכן מרתק בסטנדרטים של גופי תקשורת - ייעלם"
  
 
בחירות 2016 / צילום: רויטרס
בחירות בארה"ב: ההוצאה על פרסום פוליטי תגיע ל-11 מיליארד דולר
קבוצת הפרסום WPP משיקה כלי חדש שיאפשר פרסום ממוקד ומפולח לקראת הבחירות בארה"ב
  
 
היעד הבא של אינסטגרם בארה"ב: הפוליטיקאים
שכרה מומחה לשיווק פוליטי שינהל את הקשרים של החברה מול ממשלות ופוליטיקאים ויתקשר את הדרך הטובה ביותר לעשות שימוש באינסטגרם
  
 
חשבתם שאחרי הבחירות יעצור הספאם? אז חשבתם
האם חברי הכנסת החדשים, שלוחי הצדק החברתי, יוכלו להתעלות ולהכליל את עצמם בתוך חוק הספאם? אשרי המאמין
  
 
מהן 3 אסטרטגיות השיווק המנצחות של בחירות 2013?
יוני להב, יועץ אסטרטגי ולשעבר סמנכ"ל האסטרטגיה בשלמור-אבנון-עמיחי, מנתח את המהלכים המוצלחים בבחירות ■ האם אחרי שהכול ישקע נישאר עם קולו המזרחי הזועם של אורי גבריאל/"יגאל הנאצי" - "מי אתם שתדרכו על שאול מופז?"
  
 
הלו, זה ביבי? שיחות מפוליטיקאים לא כלולות בחוק הספאם
חוק הספאם, שאוסר על שיגור פרסומים שונים, מדלג על קמפיינים של מפלגות
  
 
"אובמה ינצח גם בבחירות הקרובות; היריבים שלו קורסים"
סטנלי גרינברג, יועץ פוליטי בכיר, מסביר ל"גלובס" למה הרשת החברתית אינה הגורם האמיתי לניצחון אובמה, מנסה לאתר איפה נכשל אהוד ברק ומספר על הקשיים בהסברה הישראלית
  
 
"לא רחוק היום שסלבריטי עם כריזמה וקמפיינרים טובים יהיה ראש הממשלה"
כמו בבחירות, גם בכנס בנושא שיווק פוליטי של GCS לא נרשמו מנצחים של ממש ; ראובן אדלר (קדימה): "נושא הגושים לא נלקח מספיק בחשבון" ; רוני רימון (ליכוד): "קמפיין קדימה הצליח רק לעשות קניבליזציה של השמאל"