לאחר חשיפת גלובס, משרד התחבורה ממהר למנוע מצב שבו חברות הביטוח לא יכולות לשלם על תיקון רכבים, ולכן מוסכים לא יתקנו והציבור יתקע בלי כלי רכב לאחר תאונה • עד כה, ניתנו לשמאים רישיונות רק לחמש שנים, וכעת אלו יהיו תקפים לשש שנים
משרד התחבורה מתעכב בחתימה על תקנות חדשות, ויותיר 800 שמאים ללא רישיון החל מינואר • המשמעות: הם לא יתנו חוות דעת, חברות הביטוח לא ישלמו - ומוסכים לא יתקנו את כלי הרכב
לא רואות מוסך: מכון המחקר החשוב, ג'י.די פאוור, פרסם את סקר האמינות השנתי הנחשב שלו, בו מדרג את המכוניות האמינות ביותר בשוק היום, לפי תדירות התקלות שחוו ומספר הביקורים שנדרשו לתיקונם במוסך ■ צפו בוידאו
המשנה למנכ"ל איגוד לשכות המסחר: "פוליטיקאי שיציג רפורמה מעשית להורדת יוקר המחיה בתחום הרכב יוכל לנצח את הבחירות"
כל מי שהכניס רכב לתיקון בישראל לא צריך חברת ייעוץ כדי להבין שמחירי החלפים בארץ גבוהים משמעותית מהמקובל בעולם ■ בימים אלה יוצאת לדרך רפורמה שמטרתה להכניס שקיפות, אבל הנהג הישראלי עדיין יישאר בערפל
לקוחה ששכרה רכב בשלמה SIXT גילתה פער של מאות שקלים בין המחיר שחויבה לשלם בגין נזק קל, לבין הערכת השמאי מטעמה ■ מקרה יחיד או מדיניות? באיגוד המוסכים נתקלו בתלונות דומות וממליצים: "בקשו הערכת נזק עצמאית"
התובע: החברה גובה סכומים גבוהים בהרבה מאלה ששילמה בעצמה על תיקונים קלים במכונית
המועצה הישראלית לצרכנות, איגוד שמאי הביטוח ואיגוד המוסכים הגישו עתירה נגד חברות הביטוח והמפקח על הביטוח, בדרישה לבטל את "רשימת השמאים" המורשים לאשר תיקוני רכב - ולפתוח אותה לכלל השמאים
ביטוח רכבועדת הכלכלהמוסכיםמשרד התחבורהשמאיםתאונות דרכים