החברה הציגה הערב בדבלין נתונים חדשים אודות הפיתוח שלה ובעקבות כך המניה מזנקת במחזור גבוה
קדימהסטם חתמה על מזכר הבנות לגיוס של 7 מיליון דולר מחברה קוריאנית עם תרופה מאושרת ל-ALS
36 החולים שטופלו בתאי הגזע של החברה הציגו התדרדרות איטית יותר של המחלה ■ החברה תמשיך לניסוי פייז 2 נוסף הבוחן את השפעה הטיפול לאורך זמן ■ מניית החברה מזנקת
ב-21 ביוני יתקיים יום המודעות הבינלאומי למחלת ניוון השרירים חשוכת המרפא ALS ■ למרות המאמצים הרבים שנעשים ברחבי העולם וגם בישראל למצוא מזור למחלה – עדיין לא נמצאה התשובה
הסטארט-אפ הישראלי Click2Speak, שהוקם ע"י היזמים דן רוס וגל סונט (שאובחן בשנת 2009 כחולה ב-ALS), קיבל לאחרונה מענק של 400 אלף דולר מגוגל, לצורך פיתוח מקלדת חכמה לבעלי מוגבלויות
חברת הביומד קדימהסטם דיווחה היום על הצלחה בניסוי פרה-קליני לטיפול במחלת ניוון שרירים סופנית (ALS) במודל חיות נוסף ■ החברה מתכוונת להתקדם שלב נוסף במגעים עם ה-FDA ולהגיש מסמך Pre-IND בשבועות הקרובים
3 ישראלים השיקו קמפיין גיוס המונים חדש במטרה לקדם מוצר חדשני שיכול לאפשר למיליוני אנשים "הכלואים בתוך גופם" לתקשר עם העולם החיצון במחיר השווה לכל נפש
עוד הוצג בכנס בריינטק ישראל: מכשיר שמאפשר תקשורת לאנשים שאיבדו הן את קולם והן את יכולת התנועה, לתקשר רק במצמוצי עיניים
תחום האלצהיימר היה בשנים האחרונות רווי כשלונות, אך החברה מעודדת מכך שמנגנון הפעולה של התרופה הוא חדש - היא תוקפת חלבון בשם CRMP2, שעד כה לא היה המטרה של אף תרופה שנכשלה
כשחולה בסכנה מסרב לטיפול - חובה להעביר זאת לוועדת האתיקה בביה"ח
חברת תאי הגזע דיווחה כי תוצאות ניסוי שלב IIa תאמו את הציפיות והראו כי המוצר שהיא מפתחת בטוח לשימוש ■ בשני ימי המסחר האחרונים עלתה מניית החברה בנאסד"ק 220% במצטבר, אך כעת יורדת המניה בכ-20%
בשבוע הבא יתפרסמו התוצאות הסופיות של ניסוי שלב 2a במוצר שהחברה מפתחת ■ מניית החברה זינקה ביותר מ-1005 מאז תחילת השנה
נתונים של עמותת ALS Foundation בארה"ב מראים כי 73% מהכספים שנתרמו בקמפיין לא הגיעו כלל לחולים - אלא בוזבזו על משכורות למנהלי העמותות
הקמפיין המצליח לא מלמד אותנו דבר על מחלת ה-ALS - וחבל
העלתה קמפיין לגלקסי S5 שנועד בין השאר להדגיש את עמידותו במים ■ בסיום הסרטון קורא הגלקסי למכשירים של נוקיה, אפל ו-HTC להשתתף באתגר
אתגר דלי הקרח בקמפיין ה-ALS מספק חומר למחשבה גם למותגים מסחריים ■ במקום להמציא את הגלגל, צריך לפעמים לחזור למשהו קליל שנשען על תובנה בסיסית: אנשים רוצים לעזור - אבל הם עושים צעד רק כשמאתגרים אותם אישית
ביוטקביומדבריינסטורםגלי וינרבחברות תרופותישראליות בוול סטריטמינהל המזון והתרופות האמריקאי (FDA)נוירוסנסניסוי קליניתאי גזע