יש חברות שחותמות על חוזים לשכירת משרדים עוד לפני שהיזמיות התחילו לבנות או אפילו קיבלו היתר בנייה
למרות הירידה במניית ליפט מאז ההנפקה, בפינטרסט סבורים כי ההנפקה שצפוייה להתקיים היום בבורסת ניו יורק תיהנה מסנטימנט חיובי של המשקיעים
הכוכבות של עמק הסיליקון מתכננות גל של הנפקות, והמשקיעים מקווים לצוד את "הפייסבוק הבאה" • למרות האופטימיות, החברות מגיעות לשוק הציבורי כשהן שורפות מזומנים ומציגות ממשל תאגידי בעייתי, וזה עוד לפני שדיברנו על השווי המנופח • כתבה ראשונה בסדרה
התשקיף שפירסמה חברת פינטרסט בסוף השבוע מאפשר ללמוד על הקשיים של החברה, שפיתחה מנוע חיפוש ויזואלי: מההכנסות הזעומות בחו"ל והקושי להשיג מפרסמים ועד התלות במנוע החיפוש של גוגל • החברה אמנם "שורפת" פחות מזומנים, אך גם היא רוכבת על הטרנד של מתן כוח מופרז למייסדי החברה
מהתשקיף עולה כי החברה הראתה צמיחה בהכנסות ב-2018 - 756 מיליון דולר לעומת 473 מיליון דולר שהכניסה ב-2017
אדם פישר, הנציג הישראלי של קרן ההון סיכון בסמר פרטנרס שוחח בכנס Journey של EY ישראל ו"גלובס" עם אחד המשקיעים הבכירים של הקרן שהשקיעה בעבר בחברות כמו לינקדין ופינטרסט ומגלה מה סוג ההשקעה בחברות הפונות לקהל הרחב
לגוגל יש מאות עובדים אך ורק על בינה מלאכותית ויזואלית, באמזון יש אלפים, ובפייסבוק עורכים בכל רגע נתון 1.2 מיליון ניסויים בתחום ■ אז איך יכול להיות שעם 12 עובדים בלבד, שזמנם קודש לחיפוש ויזואלי, דווקא פינטרסט מובילה את התחום העתידני, עם הפוטנציאל הגדול ביותר בעולם האינטרנט והחיפוש? ■ מיוחד ל-G
ההאקרים, המכונים OurMine Team, פרצו גם לחשבונות של צוקרברג באינסטגרם ובפינטרסט
כך עולה מסקר של eMarketer בארה"ב, שבחן מהן הרשתות החברתיות היעילות ביותר לפרסום
מחקר שערך ארגון Pew בחודשים מארס-אפריל השנה בקרב 1,907 בני 18 ומעלה בארה"ב שופך אור על היקפי השימוש ברשתות חברתיות בשנים האחרונות
במקביל לאינסטגרם, גם הרשת החברתית פינטרסט משיקה כלי פרסום חדשים עבור מפרסמים, שיאפשרו לטרגט טוב יותר את קהל היעד
הסכום הכולל שגייסה החברה עד היום, כולל הסבב האחרון, מגיע ל-764 מיליון דולר
12 חברות יריצו בחודשים הקרובים נעיצות ממומנות ברשת החברתית מבוססת התמונות, שלה 40 מיליון גולשים בארה"ב
הרשת החברתית מבוססת התמונות גייסה עד כה 338 מיליון דולר ושוויה המוערך הוא כ-4 מיליארד דולר ■ עד היום, מותגים יכלו לפרסם פוסטים שנוגעים ישירות למותג שלהם ואלה נחשפו רק עבור משתמשים שעקבו אחרי אותו מותג או שחבריהם שיתפו אותו
אמריקאי, אפריקאי ואסיאתי לא עושים אותו דבר בפייסבוק
רשת שיתוף התמונות חתמה חוזים עם מפרסמים כמו eBay, טרגט, סוני ונטפליקס