דלתה פילם יוצאת בפעילות תקשורת שיווקית נרחבת, בהשקעה של מיליון שקל, לרגל השקה סדרות חדשות של מצלמות קודאק. מטרת הפעילות היא לקדם את הקונספט השיווקי הבינלאומי - Kodak EasyShare, המדגיש ערכים של פשטות בתפעול, נוחיות ופונקציונליות ומנגד את קלות השיתוף של אנשים נוספים בתמונות שצולמו. ההשקה תכלול קמפיין פרסום באמצעות משרד הפרסום באומן בר ריבנאי, בעיתונות ובטלוויזיית חוצות. כמו כן, תבצע דלתה פילם פעילות קד"מ ב-200 חנויות צילום מובילות תחת אותו מסר.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.