ישראכרט תשלם 90 אלף ש' עבור "ברייק הזהב" בתוכנית "סוף הדרך"

מחירי הפרסום בתוכנית יהיו גבוהים ב-10% ממחירי הפריים המקובלים בעונה זאת

ברייק הזהב בתוכנית הגמר "סוף הדרך" של רשת נרכש על-ידי חברת המדיה יונייטד עבור חברת ישראכרט. תמורת הברייק, שישודר מייד לפני הכרזת הזוג הזוכה במיליון שקל תשלם ישראכרט כ-90 אלף שקל עבור 35 שניות פרסומת. עוד התמודדו על ברייק הזהב מזגני תדיראן, בזק בינלאומי ויפאורה-תבורי.

ברשת צופים, כי הרייטינג לאורך כל התוכנית יהיה גבוה, ולכן מתעתדים לגבות על פרסומות שישודרו במהלך התוכנית כ-10% פרמיה יחסית למחירי הפריים המקובלים בעונה זאת. כזכור, בתוכנית האחרונה עמד הרייטינג הממוצע של התוכנית האחרונה על 24%, ודקות הסיום הגיעו ל-29%. ברשת מעריכים, כי בגמר יהיה הנתונים גבוהים אף יותר. בסך הכל תכלול תוכנית הגמר כ-50 קמפיינים, מתוכם עשרה קמפיינים חדשים לגמרי שיעלו באותו יום לאוויר.

לדברי איציק עמיחי, סמנכ"ל השיווק של רשת, התעניינות ערה של מפרסמים נרשמה ביום ראשון הקרוב, בו תשודר תוכנית הגמר. זאת, למרות שעקב תשעה באב ישודרו פרסומות רק משמונה בערב. "רמת המחירים לפרסומות בערב זה גבוהה יחסית לתקופה, כי 'סוף הדרך' היא התוכנית המצליחה ביותר בקיץ בערוץ 2, ולכן אנחנו מתייחסים לתוכנית הגמר כספישל לכל דבר".

קמפיין ישראכרט שישודר בברייק הזהב נוצר על-ידי משרד הפרסום שלמור-אבנון-עמיחי לרגל 30 שנה לתשלובת ישראכרט. הקמפיין, תחת הסיסמה "תשלובת ישראכרט - חלק מהחיים של כולנו כבר 30 שנה", מציג אב המספר למשפחתו את הסיפור המוכר על כיצד פגש את אימם במסעדה, כשהיא בתפקיד המלצרית הנועזת שרודפת אחריו עם ספח הישראכרט עליו שכח להשאיר מספר טלפון.