אורתם סהר זכתה במכרז להקמת המרכז הלוגיסטי של סולתם רדד בסמוך לאיירפורט סיטי; היקף החוזה מוערך ב-10 מ' ש'

קבוצת הבנייה אורתם סהר תקים את המרכז הלוגיסטי של קבוצת מפעלי סולתם-רדד במושב ברקת סמוך למתחם איירפורט סיטי, בהיקף של 10 מיליון שקל. באחרונה זכתה אורתם סהר במכרז להקמת בית M-System במתחם ההיי-טק של כפר סבא. מדובר בבניין המשתרע על שטח של 16 אלף מ"ר, ב-5 קומות מעל 2 קומות מרתף. עלות הפרויקט נאמדת בכ-50 מיליון שקל והשלמתו צפויה במהלך יוני 2006.

פרויקט נוסף המתבצע באמצעות חברת מליבו בנייה מקבוצת אורתם סהר, הינו בניית מגדל מגורים במתחם היוקרתי של "כוכב הצפון" באזור שמצפון לספורטק וסמוך לשכונה ל'. המדובר במגדל מגורים בן 36 יחידות דירות מפוארות ועוד 2 מפלסי חניה מקורים. עלות בניית הפרויקט נאמדת בכ-24 מיליון שקל. יזמית הפרויקט הינה חברת מגשימים פרויקטים, המתמחה בגיבוש קבוצות רכישה.

מליבו בנייה זכתה לאחרונה בפרויקט לבניית 40 קוטג'ים לאוכלוסיה הדתית בשכונת הוילות והקוטג'ים בבית שמש. כמו כן זכתה החברה בפרויקט לבניית שכונת המגורים קריית אל-ישיב בלוד ובה 75 יחידות דיור המיועדות לאוכלוסייה הדתית. היקף הפרויקט נאמד בכ-25 מיליון שקל.

עיקר הפעילות של אורתם סהר היא בעבודות התשתית. החברה מקימה בימים אלו את תחנת הרכבת יוספטל, על ציר נתיבי איילון דרום בין חולון לבת-ים. היקף המכרז הכולל הקמת תחנה בשטח של 14,100 מ"ר ובה שני רציפים לנוסעים ומבנה בן 2 קומות, נאמד ב-50 מיליון שקל. החברה צפויה להשלים את הפרויקט עד פברואר 2006.

באחרונה סיימה אורתם סהר את בניית תחנת רכבת ההגנה, על גשר ההגנה בתל-אביב, בהיקף כספי של כ-30 מיליון שקל.