אולפני הרצליה יפעילו אולפן מיוחד נוסף לסדרות דרמה

מעריכים כי הביקוש בתחום יגדל לאור הדרישה להפקות מקור שדרשה הרשות השנייה מזוכות מכרז ערוץ 2

אולפני הרצליה מקבוצת תיא תקשורת, יפעילו אולפן מיוחד לצילומי סדרות דרמה בנוסף לאולפנים הקיימים. יואב פרץ, מנכ"ל אולפני הרצליה אמר כי, "לאור דרישות הרשות השנייה, המחייבת את הזכיינים להפקות מקור מסוג דרמה, חלה עלייה חדה בביקושים לאולפנים המיועדים להפקות מסוג זה. לכן, הוחלט בהנהלת אולפני הרצלייה להסב את אחד האולפנים הקיימים במתחם לצילומי סדרות דרמה".

יש לציין, כי זכיינית ערוץ 2, רשת החליטה עוד במהלך מכרז ערוץ 2, כי במידה ותזכה במכרז חלק נכבד מהפקותיה יועברו לידי אולפני מימד-צינה. עד כה התקיים שיתוף פעולה רחב היקף בין רשת לאולפני הרצליה, במסגרתו היתה אחראית החברה להפקות רבות של רשת. אולם מאז התמודדותה של אולפני הרצליה במכרז ערוץ 2 באמצעות קבוצת "כאן", נראה כי יחסי העבודה בין השתיים אינם כפי שהיו בעבר, עוד בטרם התמודדותה של "כאן" במכרז, וזאת למרות אי זכייתה בו.

כאמור, האולפן המחודש בהרצליה יתווסף לשני אולפנים הממוקמים ב"בית תיא" ברעננה, בהם צולמו, בין היתר, שלוש העונות של סדרת הדרמה היומית המצליחה, "אהבה מעבר לפינה", סדרת הדרמה "מעורב ירושלמי" והעונה הראשונה של הדרמה לנוער "ראש גדול" עבור YES. בימים אלו נערכים באולפנים ברעננה צילומי הסדרה "פיק אפ", הדרמה היומית של ערוץ 10.

לאחרונה הודיעה אולפני הרצליה, כי הכנסותיה יירדו ב-4 מיליון שקל עקב יציאת רשת ממקום מושבה הנוכחי במתחם אולפני הרצליה בסוף הרבעון הראשון של 2006. אולם ירידה זו בהכנסות אינה לוקחת בחשבון, כי תשתיות אלה יושכרו לגורמים אחרים. מעברה של רשת נוסע מצורכה של החברה בשטח גדול יותר עם המעבר לשידור במשך 4-3 ימים במהלך 10 השנים הקרובות.