רשת לא הצליחה להכניס אף תוכנית לטבלת 10 התוכניות המובילות של השבוע

כצפוי - גמר "כוכב נולד 3" מובילה את טבלת הרייטינג השבועית * במקום השני - משחק הכדורגל ישראל-שוויץ ששודר אמש בערוץ 1

כצפוי, גמר "כוכב נולד 3", של זכיינית ערוץ 2 קשת מדורגת במקום הראשון בטבלת הרייטינג השבועית - עם רייטינג ממוצע של % 34.2 בקרב משקי הבית היהודיים. שלא כצפוי, זכיינית ערוץ 2, רשת, לא הצליחה להכניס לטבלת 10 התוכניות המובילות של השבוע, מבחינת שיעורי הצפייה, אף לא תוכנית אחת. זאת, לעומת קשת וטלעד, המיוצגות על ידי 3 תוכניות כל אחת.

במקום השני בטבלה השבועית מדורג משחק הכדורגל ששודר אמש בערוץ 1 בין נבחרת ישראל לנבחרת שוויץ. משחק אשר רשם רייטינג ממוצע של 26.9%. סיכום המשחק דורג במקום הרביעי עם רייטינג ממוצע של 20.4%. במקום השלישי ממוקם "אולפן שישי" שבית חברת החדשות של ערוץ 2, אשר רשם רייטינג גבוה במיוחד לעומת הממוצע שלו, - 20.9%.

סדרת הדרמה של קשת, "אלביס, רוזנטל והאישה המסתורית", רשמה השבוע רייטינג של 19.3% בקרב משקי הבית היהודיים, ואילו "המוח" של ארז טל, גם היא של קשת, דורגה במקום השביעי עם רייטינג של 19.2%. כאמור, טלעד שעומדת לקראת תום מועד תקופת הזיכיון שלה, בעוד פחות מחודשיים, הצליחה גם השבוע להתברג לטבלת 10 התוכניות המובילות את אחוזי הצפייה. "שומר מסך" של אמנון לוי מדורגת במקום השמיני, עם רייטינג ממוצע של 18.2% ואילו "מת להיות", תוכניתו של דידי הררי, המשודרת בימי שישי, רשמה בשישי האחרון רייטינג שיא של 18%. מסע עולמי עם אייל פלד חותמת את טבלת עשר התוכניות המובילות, עם רייטינג של 17.8%.

כאמור, רשת לא הצליחה להתברג השבוע לטבלת 10 התוכניות המובילות והתוכנית "משעל חם בקיץ", שהינה התוכנית המובילה של רשת בשבוע החולף, דורגה במקום ה-11 בלבד, עם רייטינג ממוצע של 17.5%. הערב (א') מעלה רשת לאוויר תוכנית בידור חדשה בשם "היכל התרבות", בכיכובם של אדיר מילר ושלישיית "מה קשור".