מכבדים תלושי קלאבמרקט בשופרסל

שופרסל תאפשר לממש סכום גדול יותר מערך הקנייה באמצעות תווים של קלאבמרקט - אבל רק בקנייה הבאה

רשת שופרסל הודיעה היום כי תאפשר ללקוחות קלאבמרקט שברשותם תווי קנייה שטרם מומשו, להשתמש בהם ברכישותיהם הבאות בסניפי קלאבמרקט, במימוש עד לגובה של 50% מערך הקנייה. פירוש הדבר כי לקוח המחזיק בתו של 200 שקלים יקבל בעת הקנייה זיכוי על סך מחצית הסכום, כלומר 100 שקל, לשימוש בקנייה הבאה. רני רהב, דובר הרשת, אומר כי מדובר במחווה יוצאת דופן שאיש לא ציפה לה, משום שעד עתה כובדו התווים בשווי 20% מערכם בלבד. לדבריו, "הרשת השקיעה מיליוני דולרים כדי להציל את הנושים, מגיע לה פרס נובל".

במועצה לצרכנות אומרים כי זה אכן שיפור במצב שהיה עד כה, במיוחד לרגל החגים, אך מוסיפים כי עדיין נותרו שאלות חשובות שטרם נמצא להן מענה, ובראשן שאלת כיבוד התווים על ידי הרשתות האחרות שהתווים התייחסו אליהן.

לדברי אורנה ביבר, דוברת המועצה לצרכנות, לא ברור אם בית המשפט חייב את שופרסל לשאת בהתחייבות הכספית של תווי הקנייה ברשתות אלה. ביבר מוסיפה כי המועצה ביקשה לקבל את ההסכם של חברת קלאבמרקט עם הרשתות הנלוות כדי לברר את סוגיית התווים, אך נתקלה בסירוב מצד המפרקים. ביבר מציינת כי אם לא הופיעה בהסכם התניה הפוטרת את הרשתות הנלוות מכיבוד התווים במקרה של חדלות פירעון של המנפיקה, הן אינן רשאיות שלא לכבד את התווים.

אפי רוזנהויז, מנכ"ל שופרסל, ניצל את ההזדמנות והכריז היום כי זוהי "מחווה מיוחדת" לבעלי תווי הקנייה של קלאבמרקט, ו"צעד יוצא דופן" של שופרסל לקראת ראש השנה. לדבריו, "צעד זה הינו חלק מהאסטרטגיה השיווקית של הנהלת שופרסל אשר שמה לה למטרה להפנות משאבים רבים לטובת מעגל לקוחותיה ועל מנת להמשיך ולתת להם את השירות הטוב ביותר ומגוון המוצרים הרחב ביותר".

לקוחות קלאבמרקט יוכלו להשתמש בתווי הקנייה שבידיהם בסניפי קלאבמרקט, חצי קופה, ג'מבו ואימפריה (בחלק מהרשתות, על פי יחס המימוש המצוין על גבי התו).

במסגרת צעד זה יוכלו לקוחות קלאבמרקט לממש את תווי השי בקניותיהם עד לגובה של 50% מסכום הקנייה, לעומת אפשרות לממש את התווים בסכום המוגבל ל-20% מסכום הקנייה, כפי שהיה בתקופת קריסת קלאבמרקט. *