טלעד תיפרד מערוץ 2 בספיישל שידורים של 48 שעות

תשקיע במהלך 300 אלף ד' * תיתן הזדמנות אחרונה לטעום מסדרות הדגל כמו "חרצופים", "הקומדי סטור", "פלורנטין" ועוד ותפיק ערב מיוחד עם גידי גוב

לאחר 12 שנות שידור, טלעד נפרדת מערוץ 2: תשדר בסוף השבוע האחרון שלה בערוץ (28-29 לאוקטובר) ספיישל שידורים שיימשך 48 שעות, אשר יכלול את כל התוכניות, הרגעים הגדולים, הפתעות ושתי תכניות בידור מרכזיות בהנחיית גידי גוב. היקף ההשקעה של טלעד במהלך נאמד בכ-300 אלף דולר.

הספיישל יחל בבוקר יום שישי ה-28.9.2005, בתכנית פרידה של "קפה טלעד", בהנחיית דב גילהר וירדנה ארזי; יימשך בקטעים נבחרים ושידור תוכניות מסדרות הדגל של טלעד, ובהן "החרצופים", "הקומדי סטור", "החמישייה הקאמרית", "פלורנטין", "זינזאנה", "לילה גוב", אמנון לוי, אילנה דיין, "מסע עולמי", קובי מידן, "קצרים", "דייט לסטרייט", "החיים זה לא הכול","המשאית" ו"קפה טלעד". כמו כן ישולבו במהלך סוף השבוע קטעים מדרמות בודדות, סרטים דוקומנטריים, רגעים היסטוריים ורגעים מרגשים, שיסכמו את פעילותה של טלעד ואת תרומתה למסך הטלוויזיה בישראל.

במרכז 2 ימי השידור בלב הפריים טיים של שישי ושבת יעמדו שתי תוכניות בידור מרכזיות בהנחיית גידי גוב, אשר הנחה במשך שנים את תוכנית האירוח "לילה גוב", ובהשתתפות כל כוכבי ומנחי טלעד לאורך שנות פעילותה בערוץ 2. במהלך התוכניות ישולבו אירועים טלוויזיוניים שיופקו במיוחד לתוכנית, וכן מערכונים חדשים, ביצועים לשירים מוכרים ואהובים מתוך תוכניות טלעד, כתבות חוץ ודברים נוספים שבימים אלה שוקדת ההפקה על פיתוחם.

מנכ"ל טלעד, אילן טוביהו, אמר היום, כי "זאת דרכנו המיוחדת לסכם תקופה של 12 שנה בערוץ המוביל בישראל, תקופה בה היינו שותפים מלאים להפיכתו של הערוץ לאחד המותגים החזקים במדינה. העובדה שהתוכניות והכוכבים של טלעד ימשיכו את דרכם בקשת, רשת וערוץ 10 - מהווה הוכחה לכך שהצלחנו להטביע את חותמנו בשוק הטלוויזיה בישראל לעוד הרבה שנים. אנו מסיימים 12 שנה בספיישל ענק עם הרבה סיפוק וגאווה על הישגנו לאורך השנים, ומודים לצופים, למפיקים ולמפרסמים שהיו איתנו לאורך כל הדרך".