לומניס מצטרפת לסינרון: ALC תרכוש מערכות לייזר מלומניס; הערכות: העיסקה בהיקף כמה מיליוני דולרים

ALC רכשה עד כה את מערכותיה רק מסינרון אולם הודיעה על רכישת מערכות לומניס לאחר שרכשה את Advanced Laser Clinics שרכשה מערכותיה בלעדית מלומניס

לומניס , העוסקת בפיתוח, בייצור ובשיווק מערכות המבוססות על טכנולוגיות אור ולייזר מתקדמות המשמשות למגוון יישומים רפואיים ואסתטיים, הודיעה היום כי אמריקן לייזר סנטרס (סימול: ALC), רשת המרפאות הגדולה בארה"ב לטיפולים אסתטיים, תרכוש לראשונה מערכות לייזר מתקדמות מלומניס.

יש לציין, כי מדובר בהסכם משמעותי למדי עבור לומניס במסגרת דו-שנתית. עד כה רכשה ALC את מערכותיה באופן בלעדי מסינרון הישראלית וכעת תרכוש את מערכות הלייזר משתי החברות.

היקף העיסקה מוערך בכמה מיליוני דולרים. לפני כשבועיים הודיעה סינרון על קבלת הזמנת ציוד בהיקף 6 מיליון דולר מ-ALC לה מעל למאה מרפאות ברחבי ארה"ב.

בתחילת ספטמבר פירסמה רשת מרפאות הקוסמטיקה האמריקאית, ALC, הודעה ממנה עלה כי רכשה את רשת המרפאות Advanced Laser Clinics, ובכך הכפילה את מרכזי הטיפול אותם היא מפעילה ברחבי ארה"ב. Advanced Laser Clinics, השתמשה עד לרכישתה במכשור פרי פיתוחה לומניס. מנגד, אמריקן לייזר השתמשה עד המיזוג אך ורק במכשור מבית תוצרתה של סינרון.

ווייד המפטון, סמנכ"ל בכיר בלומניס אמריקה, אמר: "מדובר בהסכם משמעותי וחשוב עבור לומניס במיוחד על רקע החלטתה של ALC לצרף אותנו כמקור נוסף לאספקת מערכות לייזר מתקדמות לתחום האסתטי."