חברה בת של קארד גארד חתמה על הסכם גדול עם ענקית המכשור הרפואי גאידנט

על פי תנאי ההסכם תבצע LifeWatch שירותי ניטור מגוונים לחולים בהם הושתלו קוצבי לב מתוצרת גאידנט

חברת Life Watch, חברה בת של קארד גארד, העוסקת בפיתוח, הטמעה ושירות של טכנולוגיות חדשניות לשירותי ניטור רפואיים, וענקית המכשור הרפואי גאידנט, העוסקת בפיתוח, יצור ושיווק של ציוד טכנולוגי למחלות כלי דם ולב, הודיעו על חתימת הסכם שיתוף פעולה בלעדי ארוך טווח.

על פי תנאי ההסכם תבצע LifeWatch שירותי ניטור מגוונים לחולים בהם הושתלו קוצבי לב מתוצרת גאידנט.

במסגרת זו יצורפו חולים ורופאים כמנויים לתוכנת המידע והמעקב של גאידנט LATITUDE ואילו LifeWatch תבצע את שירותי הניטור מרחוק לחולים אלה. שירותי הניטור יבוצעו למכלולי גאידנט המיועדים לטיפול בקצב לב איטי או בלתי מוסדר (Bradycardia) או בקצב לב מהיר (Tachycardia).

הנהלת LifeWatch צופה כי תתחיל לרשום הכנסות ראשונות כתוצאה משיתוף פעולה זה במחצית הראשונה של שנת 2006.

מיליוני אנשים בעולם סובלים ממחלות לב, לרבות אי סדירות קצב הלב. היקף מכירותיה של גאידנט בתחום קוצבי לב הסתכם בשנת 2004 בכ-2.4 מיליארד דולר. LifeWatch נחשבת כבעלת מוניטין רב בתחום פעילותה מתן שירותי ניטור רפואי מתקדם לחולים במחלות לב וכלי דם. באמצעות שיתוף הפעולה העסקי עם LifeWatch תוכל גאדנט להציע שירותי ניטור מסביב לשעון למוצרים המתקדמים הנמכרים על ידה.

"ההסכם עם חברת גאידנט מהווה הוכחה נוספת למחויבות העמוקה של עובדי החברה ולאיכות הבלתי מתפשרת של השירותים הרפואיים והמוצרים המשווקים על ידי כל חברות קבוצת קארד גארד", אמר יעקב גבע, יו"ר חברת קארד גארד. "אנו שמחים וגאים על בחירתה של גאידנט בחברת LifeWatch כשותפתה העסקית, תוך השענות על הידע, הנסיון והמוניטין הרבים שנצבר בה. ידע זה ייושם לצורך מתן שירותי ניטור רפואי מתקדמים למושתלים הנושאים בגופם ציוד רפואי מתקדם של חברת גיאדנט".