הכונס של רהיטי צ.ח.ר מבקש להפסיק את פעילות החברה לאלתר

לדבריו, במעמד תפיסת החזקה במפעל התברר כי המפעל אינו פעיל מזה מספר שבועות, וכי כ-50 העובדים אינם מתייצבים לעבודה

עו"ד אריה חגי, כונס הנכסים הזמני של רהיטי צ.ח.ר מבקש מבית המשפט לאפשר לו להפסיק את פעילות החברה לאלתר ולפטר את עובדיה לאור העובדה, כי פעילות מפעלה לייצור רהיטים באזור התעשייה צ.ח.ר בראש פינה, הופסקה כבר לפני מספר שבועות.

עוד מבקש חגי, לאשר לו לפרסם הזמנה דחופה להציע הצעות לרכישת החברה ופעילותה העסקית.

לדבריו, במעמד תפיסת החזקה במפעל, התברר כי המפעל סגור ואינו פעיל מזה מספר שבועות, וכי כ-50 העובדים אינם מתייצבים לעבודה. זאת לנוכח הסכמה בינם לבין הנהלת החברה לפיה עד למציאת רוכש או משקיע לחברה תופסק פעילות המפעל, מאחר ואין כדאיות בהפעלתו.

חגי טוען, כי חידוש פעילות המפעל כרוכה בהשקעת מאות אלפי שקלים בחודש. על כן הוא מבקש מבית המשפט להורות לו כי בשלב זה לא יחדש את פעילות המפעל אלא יפעל למכירתו.

לדבריו, כפי שעולה מבקשת החברה להקפאת ההליכים, היא הגיעה לחדלות פירעון, המשך פעילותה במתכונת הנוכחית אינה כדאית ואינה רווחית ועל כן הפתרון היחיד הוא מכירת החברה ופעילותה.

פעילותה העסקית של החברה התרכזה בעיקר בייצור ריהוט וציוד עבור משרד הביטחון. במכתב שנשלח על-ידי בעל החברה ומנהלה אשר אוריאל, לבא-כוח הכונס הזמני, מאשים אוריאל את הכונס הזמני בהתרשלות בתפקידו ובהפרה של החלטת בית המשפט להפעיל את המפעל כעסק חי.

לדבריו, הדבר יביא לביטול הזמנות ממשרד הביטחון, פגיעה חמורה במוניטין המפעל וביטול הסכם המכר שנחתם עם המשקיע תמורת 4.5 מיליון שקל. (פש"ר 1963/05).