מלון סאן בבת ים יימכר למשקיע אמריקני בכ-11.1 מיליון דולר

מלון סאן הנמצא בבעלות חברת לוחות הגליל, בשליטת משפחת משה לוי, נקלע לקשיים והוצע למכירה באמצעות עו"ד יששכר בר-הלל במסגרת כינוס נכסים

עלפי החלטת שופטת ביהמ"ש המחוזי בירושלים, חנה בן עמי, מלון סאן בבת ים יימכר למשקיע מארה"ב איתן פינגרר מארה"ב. פינגרר ישלם לכונס הנכסים של המלון, עו"ד יששכר בר-הלל, 11.1 מיליון דולר.

הצעה זו טובה מהצעת האחים שיטרית, רוכשי נצבא, שהוגשה לפני כחודש. משפחת שטרית הגישה לפני כחודש הצעה לרכישת המלון בתמורה ל-9.1 מיליון דולר, אולם לאחר הליך ההתמחרות קיבל הכונס הצעה משופרת מצד פינגרר.

בנק הפועלים, שיש לו משכנתא ראשונה על המלון יקבל 11.1 מיליון דולר - 9.5 מיליון דולר ישירות מפינגרר ו-1.6 מיליון דולר כספי הפיצוי על הדליקות שהיו במלון לפני כחודש.

מלון סאן, על חוף ימה של בת ים, הנמצא בבעלות חברת לוחות הגליל, בשליטת משפחת משה לוי, נקלע לקשיים והוצע למכירה באמצעות עו"ד יששכר בר-הלל במסגרת כינוס נכסים. המלון, הממוקם בשדרות בן-גוריון 136, כולל 280 חדרים בדרגת 5 כוכבים, שטחים מסחריים, וכן גישה לחוף.

המלון בשטח של 15 אלף מ"ר ב-10 קומות נבנה לפני 35 שנה. לפני 10 שנים עבר הבניין שיפוץ מקיף. בנוסף, למלון קומת גג הכוללת 4 דירות פנטהאוז, בשטח של 125 מ"ר כל אחת, אולמי כנסים ומספר חדרי משרד. המועד האחרון להגשת הצעות היה 21 ביולי.

עו"ד בר הלל אמר ל"גלובס", כי בעלי המלון מחזיקים בחוזי שכירות עבור מועדון הבריאות של המלון ואנטנות על גג המלון, המניבים דמי שכירות שנתיים של 60 אלף דולר.] חברה-בת של לוחות הגליל, סונטון אימובליאן, המחזיקה בזכויות של המלון, חייבת 80 מיליון שקל לבנק הבינלאומי ו-40 מיליון שקל לבנק הפועלים. חברת לוחות הגליל נמצאת בהליך של פירוק מאז אוקטובר 2003.