ראשל"צ: מבנה תעשייתי של 2,000 מ"ר וזכויות על 4 דונם נמכר ב-1.4 מיליון דולר

מבנה מסחרי ברמת מעטפת בראשל"צ מזרח נמכר לפי 1,045 דולר למ"ר

סוכנות התיווך רילנד מסחר ארצי, הנמצאת בבעלותו של בני לוי, לשעבר זכיין רימקס מסחרי, מדווחת על מספר עסקאות אשר התבצעו לאחרונה באמצעותה:

חברת DZ מערכות שכרה בשכירות משנה מגרש בן 4 דונם, עליו בנוי מבנה של 500 מ"ר, במתחם צריפין. חברת DZ מתמחה בהתקנת מערכות שמע וידיאו ברכבים, בעיקר עבור גופים מוסדיים. היא תשלם עבור המגרש והמבנה 6,800 דולר לחודש, בחוזה לתקופה של 8 שנים.

חברה העוסקת בהפצת מוצרי טואלטיקה ובמכירתם לצרכן, רכשה מבנה תעשייתי בשטח של 2,000 מ"ר היושב על מגרש של 4 דונם ברחוב אליהו איתן בראשון לציון. החברה תשלם עבור המבנה והמגרש, המיועדים לשמש כמרכז הלוגיסטי של החברה, 1,435,000 דולר. בנכס הנמכר זכויות בנייה לא מנוצלות אשר ינוצלו בעתיד, עם הגדלת הפעילות של החברה.

חברת פולי טסט, העוסקת בייצור מוצרי פלסטיק, שכרה מפרטיים מבנה תעשייתי של 950 מ"ר ברחוב אפעל, באזור התעשייה של פתח תקוה. פולי טסט תשלם דמי שכירות של 4 דולר למ"ר, בחוזה לשנתיים, עם אופציה לעוד 3 תקופות בנות שנה כל אחת. בחוזה שנחתם בין הצדדים נקבע, כי לאחר 5 שנים הארכת החוזה תהיה תלויה במימוש הנכס ובניצול כל זכויות הבנייה בהתאם למצב השוק.

חברת נגריית ישראל שכרה מבנה תעשייתי בשטח של 1,200 מ"ר ברחוב האורגים, חולון. נגריית ישראל, העוסקת בייבוא וייצור ריהוט משרדי, בעיקר לשוק המוסדי, תשלם דמי שכירות חודשיים של 5 דולר בשנה הראשונה, העולים בהדרגה עד 6 דולר בשנה החמישית.

חברת ביסקייל, העוסקת בייצור מוצרי אופנה, רכשה מבנה מסחרי, בשטח בנוי של 1,100 מ"ר, ברמת מעטפת, בבית אדרת, ראשון לציון מזרח. ביסקייל, אשר רכשה את המבנה לשימוש עצמי ולהשכרה חלקית, תשלם עבורו 1,150,000 דולר, שהם 1,045 דולר למ"ר.

רילנד מסחרי עוסקת בתיווך של נדל"ן עסקי בעיקר בתחום של מבני תעשייה, לוגיסטיקה, מסחר ומשרדים, באזורי התעשייה במרכז הארץ, מאזור השרון ועד אשקלון וקרית גת בדרום. משרדיה של החברה ממוקמים בבית UMI בראשון לציון.