שיעור בשיקום חברות

פרופ' יצחק סוארי ורו"ח צבי יוכמן משתפים את בכירי המשק בניסיונם בשיקום ובהבראת חברות * רון חולדאי מגיע לברך את הסטודנטים במכללה האקדמית ת"א-יפו * ואורי שאלתיאל נוחת בכורסת העורך של עיתון "העיר"

סוארי ויוכמן מנחים

* פרופ' יצחק סוארי ורו"ח צבי יוכמן ישתפו את בכירי המשק בניסיונם בשיקום ובהבראת חברות. השניים, שמטפלים בפירוק חברת הכבלים תבל ובהסדרים הפיננסיים של חברת השיחות הבינלאומיות ברק, ינחו מפגש בנושא שיקום חברות בבית הספר לניהול היי-טק באוניברסיטת ת"א. סוארי ויוכמן ימליצו על דרכים לאיתור מוקדם הקשיים והטיפול בהם.

במפגש הקרוב צפויים להשתתף 30 מנהלים בכירים, בהם: עמוס שפירא, מנכ"ל סלקום; רוני קוברובסקי, נשיא קוקה-קולה; שלום זיידלר, יו"ר תה ויסוצקי; רפי שדה, מנכ"ל ישרוטל; עקיבא מוזס, מנכ"ל כימיקלים לישראל; גרשון זלקינד, יו"ר אלקו אחזקות; דב קוטלר, מנכ"ל בנק איגוד; ודוד קמיניץ, מנכ"ל ברק 013.

חולדאי במכללה

* ראש עיריית תל-אביב-יפו, רון חולדאי, הגיע לברך את הסטודנטים של המכללה האקדמית ת"א-יפו בקמפוס שביפו ביום הראשון לפתיחת שנת הלימודים האקדמיים. חולדאי הפתיע סטודנטים לפסיכולוגיה בשיעור הראשון בקורס פסיכולוגיה של הלמידה, בעודם לומדים מושגי מפתח. במהלך הביקור, הוא גם הספיק לחטוף את המצלמה של הצלם שנכח באירוע ולהפגין את יכולותיו בצילום פורטרטים.

מינויים חדשים

* איליי שריד מונה למנהל מכירות ראשי לאזור צפון אמריקה ברד תקשורת מחשבים. שריד ימלא את תפקידו החדש במשרדי המטה הבינ"ל בתל אביב. תפקידו האחרון בחברה היה מנהל מכירות במטה הצפון-אמריקני של החברה בארה"ב. לפני כן עבד במחלקת תפעול מבצעי שטח וכמתאם מכירות בינלאומיות.

* יוש (יהושע) פורת מונה לתפקיד מנהל השיווק בחברת התרופות דקסון. בתפקידו האחרון היה פורת מנהל השיווק בדפי זהב ולפני כן שימש בתפקידי תקציבאי וסופרווייזר בענף הפרסום. פורת יחליף בתפקידו את יואל אסרף, שעוזב את החברה אחרי 7 שנים, מתוכן שלוש וחצי בתפקיד סמנכ"ל השיווק.

מינויים ברשת שוקן

* אורי שאלתיאל מונה לתפקיד עורך "העיר" של רשת שוקן. שאלתיאל יחליף את יוסי קליין. שאלתיאל, בן 35, כיהן בשנתיים האחרונות כעורך "כל העיר". הוא עבד במשך 10 שנים במגוון תפקידי עריכה וכתיבה ברשת שוקן. לתפקיד עורך "כל העיר" מונה אלעד ליפשיץ, שכיהן עד כה כסגן עורך במקומון "כל העיר". ליפשיץ, בן 32, כיהן במשך 8 השנים האחרונות מגוון תפקידי כתיבה ועריכה ב"כל העיר". לתפקיד המשנה לעורך "כל העיר" מונה מאיר ברדוגו.