רשת פתחה בקול תרועה את תקופת הזיכיון החדשה: 29.2% רייטינג ל"רוקדים עם כוכבים"

תוכנית הבכורה של "הכל זז עם דודו טופז" רשמה רייטינג ממוצע של 22.6% * צנגן: "זוהי רק התחלה של מסע מרתק"

זכיינית ערוץ 2 רשת פתחה אמש (ג') את תקופת הזיכיון החדשה שלה בערוץ 2 עם שיעורי צפייה גבוהים. תוכנית הבכורה של דודו טופז - "הכל זז עם דודו טופז", המשודרת בימי השידור של רשת (א-ג) בשעה 19:00, רשמה רייטינג ממוצע של 22.6%. מדובר ברייטינג גבוה במיוחד עבור שעת שידור זו, שעד כה לא הוגדרה כשעת פריים.

תוכנית הבכורה של "רוקדים עם כוכבים" של רשת רשמה רייטינג של 29.2%, רייטינג גבוה בהרבה מזה שהושג במהלך החודשיים האחרונים בשידורי הטלוויזיה בישראל. אמש צפו בתוכנית כ-700 אלף צופים. גם הפרק הראשון בסדרה של גורי אלפי, "ככה לא מתנהגים", רשמה שיעורי צפייה גבוהים יחסית, עם ממוצע של 17.5% בקרב משקי בית יהודיים.

מהדורת החדשות של ערוץ 2 ששודרה אמש רשמה גם היא רייטינג הגבוה בהרבה מהממוצע, 28.5%, זאת לעומת רייטינג ממוצע של 8.5% ל"מבט" של הערוץ הראשון ורייטינג של 7.5% בלבד למהדורת החדשות של ערוץ 10.

יוחנן צנגן, מנכ"ל רשת, התייחס אל הרייטינג של יום השידור הראשון של רשת בתקופת הזיכיון החדשה, ואמר: "רשת פתחה בהצלחה גדולה את תקופת הזיכיון החדשה של ערוץ 2. הוכחנו כי אפשר לפתוח את שידורי הפריים טיים כבר בשבע בערב, ולהמשיך עם נתונים גבוהים גם לעומק הפריים עם התוכנית החדשה "רוקדים עם כוכבים". מבחינת רשת זוהי רק התחלה של מסע מרתק. אני משוכנע כי הרצועה של 19:00-20:00, בהובלתו של דודו טופז, עוד תביא אותנו לגבהים חדשים".

כאמור, אתמול החלה תקופת הזיכיון החדשה בערוץ 2. קשת ורשת, שזכו במכרז, יהיו אחראיות על שידורי ערוץ 2 במשך 10 השנים הקרובות. ימי השידור במהלך השנה הקרובה נחלקים בין רשת, שתשדר בימי ראשון עד שלישי - לבין קשת, שתשדר מימי רביעי עד שבת.