מזל טוב ליגאל ארנון

עו"ד יגאל ארנון חוגג יום הולדת 75 יחד עם אורחים רמי דרג מהממשלה ומעולם המשפט * יו"ר גזית גלוב, חיים כצמן, חונך מכון על שמו באוניברסיטת ת"א * ויו"ר שופרסל, אברהם ביגר, פותח את המסחר בבורסה בטקס חגיגי לציון 25 שנים של מסחר במניית החברה

כצמן חונך

אחרי שתרם להקמת המכון ללימודי באוניברסיטת תל-אביב, יו"ר גזית גלוב, חיים כצמן, הגיע לגזור את הסרט יחד עם רעייתו שולמית. באירוע החניכה של מכון חיים כצמן - גזית גלוב לנדל"ן הסתובבו גם שר הפנים אופיר פז-פינס, נשיא האוניברסיטה פרופ' איתמר רבינוביץ' ודקאן הפקולטה לניהול פרופ' שמעון בנינגה. לחנוכת המכון הגיעו גם ראש עיריית, ת"א רון חולדאי; יו"ר טבע, אלי הורביץ; איש העסקים ליאון רקנאטי; יו"ר אל-על, איזי בורוביץ; יו"ר אקירוב, אלפריד אקירוב; מנכ"ל החברה לישראל, יוסי רוזן; מנכ"ל קוקה-קולה, רוני קוברסקי; מנכ"ל אלוני-חץ, נתן חץ ועוד.

יומולדת לארנון

נשיא המדינה, משה קצב, יהיה בין המשתתפים בערב ההוקרה לכבוד עו"ד יגאל ארנון לרגל הגיעו לגיל 75 ופרישתו מתפקיד יו"ר חבר הנאמנים של האוניברסיטה העברית. את הערב עורכות האוניברסיטה וכן האגודה הישראלית של שוחרי האוניברסיטה. בערב ישתתפו ואורחים רמי דרג מהממשלה, בית המשפט העליון, שופטים מחוזיים ובהם השופטת רות רונן, שהיא אחייניתה של רעייתו הראשונה של ארנון, וכמובן עורכי דין רבים. (הדס מגן).

ביגר חוגג

יו"ר שופרסל, אברהם ביגר, לקח אתמול פסק זמן קצר מהסכסוך עם העובדים, והגיע לבורסה בתל-אביב כדי לפתוח את המסחר בטקס חגיגי. בכך ציין ביגר 25 שנים של מסחר במניית החברה. ביגר התייחס לרכישת קלאבמרקט והגדיר את העיסקה כ"קפיצת מדרגה" לשופרסל. יו"ר שופרסל גם הפגין פטריוטיות ואמר: "למעט הרפתקה קצרה של רישום בחו"ל, למדנו שכאן הכי טוב. הבורסה הישראלית היא מוסד מפואר שאיפשר לנו לגייס הון ולתרום להתפתחות החברה".

כהנמן חונך

מרכז למידה למדעי החברה והרוח ייחנך מחר (ה') בבית הספר התיכון "שבח מופת" בתל-אביב, במעמד וחתן פרס נובל לכלכלה לשנת 2002, פרופ' דניאל כהנמן, שגם ירצה בפני המשתתפים. מרכז הלמידה הוקם לכבודו של פרופ' כהנמן, ביוזמת המועדון המסחרי והתעשייתי בתל-אביב ובתרומת "גלובס".