מכתשים אגן מתרחבת בשוק תוספי המזון: ליקורד הבת רוכשת את פעילות Buckton Scott Nutrition

פרטי העיסקה לא נחשפו * אחד ממוצרי הדגל של החברה הוא תמצית טבעית של ליקופן המופק מעגבניות, אשר משופע בתכונות ביולוגיות התורמות למניעת מחלות כרוניות

מכתשים אגן הודיעה היום כי החברה הבת שלה ליקורד (LycoRed) רכשה את הנכסים והפעילות של Buckton Scott Nutrition, חברת בת של Buckton Scott Group מניו ג'רזי.

החברות לא חשפו את פרטי העסקה.

פעילותה של חברת Buckton Scott Nutrition מתמקדת בשוק חומרי הגלם לשוק תוספי מזון הבריאות ואשר היקפו מוערך בארה"ב לבדה בכ-20 מיליארד דולר. במכתשים מציינים כי רכישתה תרחיב את הפעילויות של קבוצת ליקורד בשוק זה, בו היא כבר ממלאת תפקיד מרכזי כמובילת שוק עם מוצר הדגל שלה,Lyc-O-Mato ונגזרותיו, המוערך כמוצר אתי ונתמך במידע מדעי שפותח ע"י חברת ליקורד.

המוצר, שהוא תמצית טבעית של ליקופן מופק מעגבניות, משופע בתכונות ביולוגיות התורמות למניעת מחלות כרוניות.

בנוסף לקו המוצרים, מערכת ההפצה של Buckton Scott Nutrition תאפשר לליקורד להרחיב את יכולות השיווק שלה בתחום חומרי הגלם לתעשיית תוספי המזון בארה"ב. קבוצת ליקורד תהנה גם מהמיצוב העולמי החזק של Buckton Scott Group כגורם איתור ואספקה של חומרי גלם תזונתיים באיכות גבוהה.

מוריס זילכה נשיא ומנכ"ל חברת ליקורד: "תעשיות תוספי מזון הבריאות בארה"ב מתקדמות ומחפשות one stop shop של מרכיבים עם ערך מוסף. הפריסה המורחבת של קבוצת ליקורד בארה"ב תאפשר לה לספק חבילת שירות מלאה, הכוללת טווח מוצרים רחב יותר, וגם את יכולות האנליזה והפורמולציה המתקדמות של קבוצת ליקורד".

שלמה ינאי, מנכ"ל מכתשים אגן אמר עם פרסום דבר ההסכם: "זהו צעד נוסף בפיתוח והרחבת הפעילות שלנו בתחומי מזון הבריאות. ההתרחבות והרכישות בתחום זה מהווה חלק מאסטרטגית הצמיחה של מכתשים אגן לשנים הבאות".