תנאי הסף שונו ו-29 מועמדים, כולל המשנה למנכ"ל, מתמודדים על משרת מנכ"ל נתיבי איילון

"דני קייזר למשל, שפורש עכשיו מעיריית ת"א. הוא בהשכלתו אדריכל, אם הוא היה ניגש למכרז צריך לשקול את מועמדותו"

29 מועמדים מתמודדים על תפקיד מנכ"ל נתיבי איילון. כך נודע ל"גלובס". ועדת המכרזים בראשות איזי בורוביץ התכנסה בסוף השבוע שעבר לדיון ראשון בהליך לבחירת מנכ"ל לחברה.

תנאי הסף במכרז הורחבו והם מאפשרים למועמדים שהם אדריכלים בהשכלתם להתמודד במכרז. הרחבת תנאי הסף מאפשרת גם למ"מ למנכ"ל בפועל של נתיבי איילון, שי ברס, אדריכל בהשכלתו, להתמודד במכרז.

בורוביץ אמר, כי תנאי הסף אכן הורחבו במטרה להגדיל את מספר המועמדים הפוטנציאליים, דבר שהוכיח את עצמו. לדבריו, הופתענו לטובה מאיכות המתמודדים. לאחר חשיבה החלטנו שאדריכל או מהנדס יכולים להוביל את נתיבי איילון והדבר תלוי בעיקר ביכולות הניהול, אמר.

בורוביץ הדגים את דבריו: "דני קייזר למשל, שפורש עכשיו מעיריית ת"א. הוא בהשכלתו אדריכל, אם הוא היה ניגש למכרז צריך לשקול את מועמדותו". בורוביץ הוסיף, כי הרחבת תנאי הסף לא נתפרה עבור מועמד זה או אחר.

המכרז לתפקיד מנכ"ל נתיבי איילון נסגר ב-7 בנובמבר. בין המועמדים לתפקיד: סמנכ"ל חברה למשק וכלכלה, אילן עמר; מ"מ מנכ"ל נתיבי איילון, שי ברס; מומחה לאסטרטגיה ומערכות תחבורה, עמירם סטרולוב.

ההערכות הן כי עד סוף דצמבר תשלים הוועדה, הנעזרת בחברה מיון חיצונית, את בחירת המנכ"ל. המנכ"ל שייבחר לתפקיד יחליף את אריה בר שמונה באחרונה למנכ"ל משרד התחבורה.