"שומר מסך" - התוכנית הנצפית ביותר בערוץ 10 מיום הקמתו

התוכנית ששודרה אמש לראשונה בערוץ 10 חשפה את פרשת השוחד המיני של חוקרי ביטוח לאומי והשיגה רייטינג ממוצע של 15.2%

"שומר מסך" של אמנון לוי מספקת את הסחורה גם כשהיא על גבי מסך ערוץ 10. תוכנית הבכורה של "שומר מסך", ששודרה אמש לראשונה בערוץ 10, היא התוכנית הנצפית ביותר מיום עלייתו של הערוץ לאוויר (למעט חדשות וכדורגל). הרייטינג הממוצע של התוכנית עמד על 15.2% בקרב משקי הבית היהודיים, והיא דורגה במקום ה-5 בטבלת הרייטינג היומית.

כזכור, "שומר מסך" ששודרה עד לפני כחודש בטלעד, עברה לערוץ 10 לאחר שטלעד סיימה את תקופת הזיכיון שלה בערוץ 2 לאחר 12 שנה. אחד מהדברים שללא ספק תרמו לרייטינג הגבוה שהשיגה התוכנית, היה פרשה שנחשפה בתוכנית והעלתה בספק את שידורה.

במסגרת הפרשה נחשף חשד להטרדה מינית וקבלת שוחד מיני של חוקרי ביטוח לאומי. אחד המטרידים ניסה להוציא צו מניעה ולהורות להפקה לטשטש את זהותו (לרבות פרסום שמו), בשל מצבו הנפשי ובשל סיבות נוספות שעליהן חל צו איסור פרסום. השופטת דחתה את הטענות ואישרה את שידור התוכנית על כל פרטיה.

גם "משחק מכור" של רשת רשמה אתמול שיא של כל עונותיה, כאשר הרייטינג הממוצע שנרשם לתוכנית עמד על-27.8% ודורג במקום הראשון בטבלת הרייטינג היומית. חדשות ערוץ 2 רשמו גם הן רייטינג ממוצע גבוה יחסית שעמד על 26.6%. גם הרייטינג של מהדורת חדשות 10 היה גבוה יחסית והסתכם אמש ב-10.2%, זאת לעומת מהדורת "מבט" של ערוץ 1 שהסתפקה ברייטינג ממוצע של 9.8%.