זכייני ספידו מקימים תת רשת למותג האקסטרים AIRWALK

מתקפת מותגי הגלישה והאקסטרים נמצאת בשיאה. חמש שנים אחרי שהוחדר על-ידי חברת סקאל, מוחדר מחדש מותג אופנת האקסטרים האמריקני AIRWALK, הפעם באמצעות חברת פלג-ניל, יבואנית ספידו בארץ. המותג שייך לחברת פנטלנד, החברה האם של ספידו. החברה מתכננת הקמת 30 סניפים תחת המותג על בסיס חנות בתוך חנות וכן כפינות בחנויות גלישה ואקסטרים.

ההחדרה תתבצע באמצעות שלושה מהלכים שיווקים: בשלב הראשון תוקם חנות דגל ראשונה בנמל תל-אביב, בהשקעה של חצי מליון שקל. בשלב השני יעלה מסע פרסום בהיקף של 250 אלף דולר ושיכלול גם אירועי קד"מ.

החלק השלישי של תכנית ההחדרה יכלול הקמת "צוות אקסטרים", שימנה 15 ספורטאים משישה תחומי אקסטרים שונים, אשר ייקרא צוות AIRWALK וייצא במופעי ראווה באירועים שונים. הספורטאים שיכללו בצוות מתמחים בסקייטבורד, רחיפה, צניחה וגלישת גלים. AIRWALK הינו מותג אופנת ספורט-אקסטרים המתוח על נעליים, ביגוד ואביזרים המעוצבים בהשראת מחליקי הסקייטבורד. הוא משווק בכל רחבי ארה"ב, אירופה וקנדה.

אילן בן-דרור, מנכ"ל זכיינית המותג בישראל פלג-ניל, אומר כי עד סוף שנת 2006 צפויות להיפתח כ-30 חנויות בפורמט של חנות בתוך חנות תחת המותג, ובקונספט דומה לחנות הדגל שבנמל תל-אביב בהשקעה כוללת של 1.5 מיליון שקל.

פלג-ניל נמצאת בבעלות אילן ואיריס בן דרור. החברה היא זכיינית ספידו, אלס, רויש, מייטרה ועתה גם איירווק. מחזור הפעילות של החברה בשנת 2005 מסתכם בכ-35 מיליון שקל, שמקורם ב-19 סניפים של ספידו וכן משיווק לרשתות שיווק לציוד ספורט.