WR המברכט פותח נציגות בישראל באמצעות בית ההשקעות לידר ושות'

הנציגות המקומית תנוהל ע"י רנן כהן-אורגד ששימש עד כה כבנקאי להשקעות ואנליסט בכיר בלידר

בית ההשקעות האמריקני WR המברכט (WR Hambrecht) פותח נציגות בישראל באמצעות בית ההשקעות הישראלי לידר ושות' מקבוצת שרם, פודים קלנר. את הנציגות הישראלית ינהל רנן כהן-אורגד, מי ששימש עד כה כבנקאי להשקעות ואנליסט בכיר בלידר ושות' ולפני כן שימש כמנהל קשרי משקיעים במטאלינק.

הנציגות של WR המברכט (WR Hambrecht) בישראל תאפשר לספק לחברות ישראליות הפועלות בארץ ובחו"ל שירותי בנקאות להשקעות, כדוגמת גיוסי הון פרטיים וציבוריים, ליווי וייעוץ בתהליכי מיזוג ורכישה וכן מחקר אנליטי מהמעלה הראשונה. כמו כן, תוכל לידר ושות' להציג לחברות ישראליות שירותים חדשניים כמוOpenIPO היחודיים ל- WRהמברכט.

דני ברק, מנכ"ל לידר ושות' אמר: "לאחר חיפוש מקיף אחר בית השקעות אמריקאי מקצועי העוסק בעיקר בטכנולוגיה ומדעי החיים בחרנו ב- WR המברכט, המשלב יכולות של בוטיק מובחר מחד עם יכולות הפצה ותמיכה בחברות ציבוריות בסדר גודל של בנקים גדולים מאידך. לדברי ברק, "שיתוף הפעולה בין שני בתי ההשקעות, בעלי היכולת המקצועית הגבוהה, יאפשר הרחבת סל המוצרים של לידר ושות' וכן מתן שירות ללקוחות ישראלים, גם כאשר הם פונים לשוק ההון האמריקאי". ברק ציין עוד כי העובדה ש- WR המברכט בחר בשיתוף פעולה עם לידר ושות' הינה הוכחה נוספת למוניטין ולהערכה הקיימת בשוק למקצועיותה וליכולותיה של לידר ושות'.

לדברי ביל המברכט, יו"ר ומנכ"ל משותף ב- WR המברכט, "באמצעות השותפות עם לידר ושות', נפעל להעמיק את פעילותינו בתעשיית ההון סיכון הישראלית. ישראל הוכיחה את יכולתה לייצר חברות טכנולוגיה וביוטק מן השורה הראשונה ואנו רואים ביזמות הישראלית פוטנציאל של ממש". המברכט הוסיף, "להערכתי, השירותים הייחודיים שאנו יודעים לתת לחברות צמיחה ב- WR המברכט, יחד עם הקשרים ההדוקים של לידר ושות' עם החברות עצמן, יצרו גוף שירותי בנקאות להשקעות ייחודי מסוגו בישראל ".

רנן כהן-אורגד, מנהל הנציגות המקומית, מסר כי להערכתו, שיתוף הפעולה של שני בתי ההשקעות יתרום להצלחתם המשותפת בתעשיית ההון סיכון המקומית. כהן אורגד הוסיף, כי הסיבה לבחירה ב- WRהמברכט, מעבר למקצועיותו והתמקדותו בחברות צמיחה, היא הראשוניות והחדשנות שהוא מוביל בשיטת ההנפקות הציבוריות בארה"ב.

ל- WR המברכט פרישה גיאוגרפית רחבה, והוא פונה ללקוחות מוסדיים ופרטיים ברחבי העולם. סניפו הראשי של בית ההשקעות ממוקם בסן פרנסיסקו וסניפים נוספים בניו יורק, פילדלפיה, בוסטון, שיקגו, מונטריאול ולונדון. WR המברכט מסקר חברות ישראליות רבות, ביניהן: טבע, אמדוקס, קומברס, מרקורי, רדוור, צורן DSPG, אם-סיסטמס, פאואר דיזיין וורינט.

בית ההשקעות לידר ושות', ייצג מעתה באופן בלעדי את בית ההשקעות WRהמברכט בארץ.