אישור חשוב למכתשים אגן בקנדה: משיקה את קוטל העשבים החדש Clethodim

מכתשים אגן היא החברה הגנרית הראשונה שמקבלת רישוי למכירת קוטל העשבים בקנדה

חברת האגרוכימיה מכתשים אגן הודיעה היום כי קיבלה רישוי לשיווק של הגרסה הגנרית של קוטל העשבים Clethodim בשוק הקנדי. המוצר הינו קוטל עשבים דגניים סלקטיבי בתוך גידולים רחבי עלים דוגמת סויה, וקנולה. היקף המכירות השנתי בקנדה של מוצרים להגנת הצומח מוערך בכמיליארד דולר ארה"ב.

מכתשים אגן היא החברה הגנרית הראשונה שמשיגה רישוי למכירת המוצר בקנדה, והיא אף הייתה הראשונה לקבל רישוי לפרופיקונזול לפני כ- 6 חודשים. השוק הקנדי מתאפיין בשנים האחרונות בחסמי כניסה גבוהים מאוד ובתהליכי רישוי מסובכים ומתמשכים. המוצר הוצג ע"י מכתשים אגן לשוק האמריקאי לפני כשנתיים, ונוחל מאז הצלחה מסחרית. מכתשים אגן מתכוונת להתחיל במכירות של המוצר אשר יימכר תחת השם המסחרי Arrow כבר במהלך 2006.

ד"ר אפי קורן, סמנכ"ל פיתוח ומוצרים של מכתשים אגן, ציין כי קבלת הרישוי למוצר הינה אבן דרך משמעותית בחיזוק מעמדה של מכתשים אגן כחברה גנרית בשוק הקנדי, והיא מהווה עדות נוספת ליכולות וליתרונות התחרותיים של מכתשים אגן בשוק הגנרי בכלל, ובשווקי הhigh end הגנריים בפרט. קורן העריך כי המכירות של המוצר החדש יתאפיינו ברווחיות גבוהה מהממוצע של מכתשים אגן, והוסיף כי החברה צופה השקה של מוצרים נוספים לשוק הקנדי בעתיד.