תביעת דוד הכי טוב: נעלמה קלטת העדות של יניב קציר, מי שהיה המנהל הקריאטיבי באדלר-חומסקי-ורשבסקי

המוזיקאי דוד דבש, המכונה דוד הכי טוב, תבע את משרד הפרסום ואת יניב קציר בשל קמפיין "דוד הכי טוב" לביטוח "אישי ישיר"

שופט בית המשפט המחוזי בירושלים יוסי שפירא הורה לפני כשבוע להעיד את יניב קציר, מי שהיה המנהל הקריאטיבי במשרד הפרסום אדלר-חומסקי-ורשבסקי והיה האחראי על הקמפיין "דוד הכי טוב", לאחר שהקלטת שבה הוקלטה עדותו במהלך המשפט נעלמה.

בבית המשפט המחוזי בירושלים מתקיים דיון בתביעה שהגיש המוזיקאי דוד דבש, המכונה דוד הכי טוב, כנגד משרד הפרסום יניב קציר ואישי ישיר בשל הפרסומת שעניינה "הכי טוב". דוד "הכי טוב" דבש, עתר בחודש אפריל לבית המשפט המחוזי בתביעה כנגד אישי ישיר ואחרים, לשלם לו פיצוי של 9 מיליון שקל (בדיוק כמספר הטלפון של חברת הביטוח אישי ישיר), בשל הפרת זכויות יוצרים ועילות נוספות. התובע הוא מוסיקאי דתי אשר לטענתו היא בעל מוניטין רב ומזוהה שנים רבות עם השם והכינוי דוד הכי טוב.

לדבריו, בעבר פנו אליו גורמים מסחריים, כגון הזמר חיים משה, לצורך רכישת הזכויות בשיר שכתב הכי טוב וכן לעשות עליו סרט "הכי טוב בעולם". לדבריו, הקמפיין הפרסומי נעשה ביודעין על בסיס שמו, אישיותו ודמותו. במהלך הדיונים הושמעה קלטת השיר "הכי טוב" של דבש, אשר כונתה על-ידי הצדדים כ"הקלטת הלוהטת". במהלך הדיונים האחרונים בנושא עלה לעדות ראשית יניב קציר. העדות הוקלטה אך נציגי חברת חבר מסרו כי אירעה תקלה ורק אחת משתי הקלטות תומללה כאשר השנייה חסרה.

השופט הציע לדוד הכי טוב, באמצעות בא כוחו עוה"ד גלעד קורינאלדי, להסכים על מתן פסק דין בדרך פשרה, שבו יקבע השופט את הפיצוי מ-1 שקל ועד 1 מיליון שקל. דוד הכי טוב הודיע כי הוא צריך "להתייעץ עם הבוס". לאור זאת פנה השופט לעו"ד קורינאלדי אלא שכאן הבהיר דבש כי הבוס הוא ריבונו של עולם וביקש להתבודד מספר דקות. לאחר שדבש התבודד במסדרון חזר לאולם, ולשאלת עורכי הדין, האם הבוס היה זמין, השיב דבש כי "הבוס אמר שייתן לשופט את המוחין הכי טוב לתת את פסק הדין הכי טוב".