מנרב במו"מ מתקדם להשכרת 5,000 מ"ר לתעשייה ולוגיסטיקה באשדוד

מו"מ עם חברת ספנות בינלאומית; דמי השכירות נאמדים ב-35 אלף דולר לחודש

חברת מנרב אחזקות מנהלת מו"מ מתקדם להשכרת שטח של 5,000 מ"ר המיועד לתעשייה ומרכז לוגיסטי באזור התעשייה הצפוני באשדוד. המו"מ מתנהל עם חברת בינלאומית העוסקת בתחום הספנות. דמי השכירות בעיסקה נאמדים ב-35 אלף דולר לחודש.

מדובר בחברה בינלאומית המעוניינת במגרש בשטח כולל של 10 דונם, עליו יוקמו מתחם לתעשייה ומרכז לוגיסטי. המחיר למ"ר לתעשייה באזור התעשייה הצפוני באשדוד נע בין 5.5 ל-7.5 דולר למ"ר, לפי המפרט הטכני המבוקש. המו"מ בין הצדדים מתנהל לפי מחיר של 7 דולר למ"ר.

חברת מנרב אחזקות, שמחזיקה את אחד המתחמים הגדולים באזור התעשייה הצפוני בעיר, מדווחת כי היא מנהלת כיום מו"מ עם מספר חברות נוספות המבקשות לשכור שטחים בשטח של 8-30 דונם למטרות דומות.

במנרב מסבירים את ההתעניינות במתחם בעיקר בשל סמיכותו לנמל היובל בעיר ולצירי תנועה ארציים דוגמת האיילון וכביש חוצה ישראל.

לשכת ראש העיר צבי צילקר מסרה, כי בקרוב יאושר סופית מחלף חדש הצפוי לחבר את כביש 4 ישירות לאזור התעשייה הצפוני, ובהמשך ישירות לנמל. במנרב אומרים, כי תוספת תחבורתית זו תגדיל בצורה ניכרת את האטרקטיביות בנגישות לאזור התעשייה.

לחברת מנרב מתחם משרדים בכניסה הצפונית לעיר הקרוי סיטי-טק, בו ממוקמות 10 חברות, רובן בינלאומיות העוסקות בתחומי ביוטכנולוגיה, היי-טק ותעשייה מתקדמת, מתן שירותים, ספנות ומשלוח בינלאומי.