31.8% ל"רוקדים עם כוכבים"

"מת להיות" של דידי הררי רשמה 4.2% רייטינג בלבד לאחר המעבר מטלעד לערוץ 10

"רוקדים עם כוכבים" מובילה גם השבוע את טבלת הרייטינג השבועית לאחר שרשמה רייטינג של % 31.8 בפרק האחרון ששודר בשבוע שעבר (כ-714 אלף צופים). במקום השני בטבלת הרייטינג השבועית מדורגת "ארץ נהדרת" עם רייטינג ממוצע של 30.9%. יש לזכור כי ארץ נהדרת מובילה את טבלת הצופים הפרטיים, לאחר שדורגה בה במקום הראשון בעקבות צפייתם של כ-903 צופים. מרבית תוכניות השבוע שזכו להיכלל בטבלת 10 התוכניות המובילות מבחינת שיעורי הצפייה של משקי הבית היהודיים, שייכת לז'אנר הבידורי. למרות זאת, מהדורת החדשות של שבת, של חברת החדשות של ערוץ 2 ממשיכה לשמור על שיעורי רייטינג גבוהים ואמש נרשם רייטינג של 28.5%.

יאיר לפיד, רשם רייטינג ממוצע של 27.4% ודורג רביעי ואילו "יצאת צדיק" של קשת רשמה רייטינג ממוצע של 27.3%. סך הכל הצליחה רשת להתברג לטבלת 10 התוכניות המובילות עם שלוש תוכניות ואילו קשת עם חמש. מהדורת החדשות של ערוץ 2 רשמה באמצע השבוע האחרון רייטינג ממוצע של 25.3%. מהדורת החדשות של ערוץ 10 ממשיכה להתחזק ובשבוע האחרון רשמה רייטינג ממוצע של 10.2%. מבט של הערוץ הראשון מדורגת במקום השלישי מבין שלושת המהדורות לאחר שרשמה רייטינג ממוצע של 9.6% בקרב משקי בית יהודיים.

תוכניתו של דידי הררי, "מת להיות" שעברה מטלעד לערוץ 10 ומשודרת בשישי בערב, לא מצליחה להתרומם. התוכנית, זה השבוע השני לשידורה, רושמת רייטינג של 4.2% לעומת רייטינג הגבוה פי ארבעה, כפי שנרשם בעת שידורה בטלעד. "