שחר וצבילינגר מנסים למחוק את מפעיל מהבורסה בדיסקאונט של 25% ממחירה הנוכחי

כיום צבילינגר ושחר מחזיקים כ-90% ממניות החברה וההצעה נועדה לרכוש את שאר המניות מידי הציבור

יוסף צבילינגר ויעקב שחר מנסים למחוק את מפעיל מרישום בבורסה. השניים פרסמו היום (ראשון) הצעת רכש מלאה למניות חברת מפעיל הנסחרות בבורסה.

כיום צבילינגר (67.51%) ושחר (22.49%) מחזיקים כ-90% ממניות החברה וההצעה נועדה לרכוש את שאר המניות מידי הציבור.

צבילינגר ושחר מציעים לרכוש את המניות שבידי הציבוא בתמורה ל-5.13 שקלים למניה, המשקפים דיסקאונט של 25% על מחירה הנוכחי בבורסה (נסגרה על 7 שקלים ביום חמישי האחרון). לפי הצעת הרכש נאמר כי שווי המניה, 5.13 שקל, נקבע על פי שווי החברה כפי שהשתקף בדוחות הכספיים נכון ל-30.9.

מטרת צבילינגר ושחר היא להגיע לרכישתם של לפחות 5% ממניות החברה, במקרה שכזה יוכלו לבצע מכירה כפויה של שאר המניות במחיר האמור.

במידה והצעת הרכש תצלח, צבילינגר ושחר יחזיקו ב-100% ממניות החברה והיא תמחק מהמסחר. צבילינגר אז יחזיק בכ-75% ממניות החברה ואילו שחר יחזיק בכ-25% ממניות החברה.

יעקב שחר קנה את חלקו של אוריאל צבילינגר במאי 2005 ובכך סיים את הסיכסוך המתמשך בין האחים אוריאל צבילינגר ליוסף צבילינגר, חותנו של יעקב שחר.

חברת המפעיל סובלת בשנתיים האחרונות מתחרות קשה בענף הצילום וההעתקת המסמכים, ומציגה הפסדים בדו"חות הכספיים שלה. החברה עוסקת במכירה והשכרה של ציוד קצה משרדי, מכונות צילום, מחשבים ומדפסות.