זיסאפל דואג לדור העתיד

זהר זיסאפל דואג לדור העתיד ותורם מלגות בהיקף 40 אלף דולר לשמונה סטודנטים להנדסת אלקטרוניקה * עורכי הדין ובני הזוג עדנה וריצ'ארד רוברטס עוברים דירה * וד"ר ברנקו וייס מגיע לישראל כדי לחנוך פרויקט לקידום ההישגים בבחינות הבגרות

זיסאפל דואג לדור העתיד

* זהר זיסאפל דואג לסטודנטים. רד תקשורת מחשבים (שזיסאפל הוא היו"ר שלה) תרמה מלגות לימודים בהיקף של 40 אלף דולר לשמונה סטודנטים שלומדים לתואר ראשון בהנדסת חשמל ואלקטרוניקה באוניברסיטת תל אביב. זיסאפל אמר: "לא הייתי רוצה לחשוב שסטודנט מוכשר יעזוב את לימודיו רק בגלל כסף. חשוב לנו לעודד גם את אלה שיש להם קושי כלכלי לסיים את לימודיהם".

המלגות ישמשו בחלקן למימון שכר לימוד ובחלקן לסיוע בהוצאות המחיה של מקבלי המלגות. ארבעה ממקבלי המלגות הם ילידי הארץ וארבעה הם עולים ממדינות חבר העמים, ביניהם שני קציני צה"ל בדרגת סגן וארבעה סמלים - כולם במיל'. השמונה קיבלו את הצ'ק מידיהם של זיסאפל, נשיא האוניברסיטה איתמר רבינוביץ' ודיקאן הפקולטה להנדסה טוביה מילוא.

עוברים דירה

* עורכי הדין ובני הזוג עדנה וריצ'ארד (ריצ'י) רוברטס, שהם שותפים במשרד עורכי הדין שיבולת, ישראלי, רוברטס, זיסמן ושות', ותושבים ותיקים בהרצליה פיתוח, נוטשים את ביתם הפרטי לטובת דירה מפוארת במערב העיר. הזוג רוברטס יחליף את ביתו המרווח בדירה רחבת ידיים בפרויקט מגדלי אפולוניה בהרצליה החדשה. בני הזוג רוברטס רכשו בפרויקט שתי דירות בשטח כולל של 300 מ"ר בקומה העשירית של אחד המגדלים ובכוונתם לחבר אותן ליחידה מרווחת אחת. המחיר ששילמו עבור שתי הדירות - 850 אלף דולר. את עיצוב הפנים לדירה החדשה תבצע האדריכלית מיכל לומניץ.

אורח בישראל

* ד"ר ברנקו וייס הגיע לישראל מציריך כדי לחנוך את פרויקט "אופק" לקידום ההישגים בבחינות הבגרות, כחלק מפעילות מכון ברנקו וייס לטיפוח החשיבה. וייס, שתרם מאז שנת 1990 סכום של 25 מיליון שקל בשנה לקידום החינוך בישראל, נפגש במהלך הביקור עם שרת המשפטים, העלייה והקליטה ציפי לבני. הביקור ארך חמישה ימים, בהם התאכסן ברנקו במלון הילטון בתל אביב.