לאחר 40 שנה: הילטון מאחדת הטיפול במותג

חברת מלונות הילטון הודיעה בסוף השבוע האחרון, כי תרכוש את הילטון גרופ מבריטניה תמורת 5.7 מיליארד דולר, ובכך תאחד מחדש את מותג הילטון לאחר כ-40 שנים.

עסקי הילטון התפצלו בשנת 1964, ומאז ניהלה החברה האמריקאית את כל מלונות הילטון בארה"ב והקבוצה הבריטית הפעילה את המותג בכל האזורים האחרים בעולם. קבוצת הילטון הבריטית תשנה את שמה ל-Ladbroke ותתמקד בעסקי ההימורים באינטרנט ובסוכנויות ההימורים, הפועלים ממאות נקודות באירופה.

שתי החברות מסרו, כי הן צופות שהעסקה תושלם עד הרבע הראשון של 2006. לכשתושלם העסקה, תפעיל מלונות הילטון כ-2,800 בתי מלון ב-80 מדינות תחת השמות הילטון, קונראד, דאבלטרי, אמבסי סוויטס, המפטון אין, הילטון גרדן אין, הומווד סוויטס ביי הילטון, סקנדיק והילטון גרנד ווקיישן קלאב.

"העסקה מייצגת את הצעד האחרון וההגיוני בתהליך שהחל ב-1977 עם חתימת הברית האסטרטגית שלנו, וזוהי הזדמנות למצב שוב את מלונות הילטון כמובילה גלובלית בתעשייה, לראשונה אחרי למעלה מ-40 שנים," מסר בהודעה סטפן בולנבך, יושב ראש משותף ומנכ"ל מלונות הילטון. "