טלדור לא נבהלת מהקאסמים: מקימה מרכז שירות ותמיכה באשקלון

תגייס למרכז החדש כ-150 עובדים * זכתה במכרז של משרד התעשייה והמסחר להקמת מרכז שירות ותמיכה באשקלון אשר יופעל בטכנולוגיה חדישה

טלדור הודיעה היום כי היא מקימה מרכז שירות ותמיכה באשקלון ותגייס כ-150 עובדים אשר יעבדו במשרה מלאה במרכז החדש.

טלדור, המספקת שירותי מיחשוב מתקדמים, זכתה במכרז של משרד התעשייה והמסחר להקמת מרכז שירות ותמיכה באשקלון אשר יופעל בטכנולוגיה חדישה. טלדור קיבלה סיוע ממשלתי על סך 9 מיליון שקל לחמש שנים לצורך הקמת המרכז.

מכרז נוסף בו זכתה טלדור, לפני כחודש, היה הקמת מערכת טלפון קווי מבוססת IP Telephony מתוצרת נורטל בהיקף של 4 מיליון שקל בכנסת ישראל.

לדברי יואל יסקרוביץ, מנכ"ל טלדור שירותים מנוהלים, "הבחירה להקים את המרכז באשקלון נבעה מהידיעה כי באשקלון והסביבה מצוי כח אדם איכותי ומהימן אשר יתן מענה הולם לדרישות המקצועיות".

המרכז החדש ירחיב את פעילות ה-BPO ויתמקד במספר תחומים עיקריים כגון מוקדי תמיכה טכניים מתקדמים, ביצוע סקרים וישמש כמרכז ארצי לסריקה ואירכוב אלקטרוני.

טלדור חתמה את הרבעון השלישי של השנה ברווח של 2 מיליון שקל על הכנסות של 138 מיליון שקל ואת תשעת החודשים הראשונים של השנה ברווח של 5.5 מיליון שקל על הכנסות של 394 מיליון שקל.