חגיגות סוף השנה במשרד ש.הורוביץ: מצרף 7 עורכי דין ו-4 שותפים חדשים

השותפים החדשים הם עוה"ד מוטי מלכה, ליאור נוימן, רן פוגל ובני שפר * עו"ד טל בנד, שותף בכיר: "היקף העבודה במשרד גדל"

השנה האחרונה עשתה כנראה טוב למשרדי עורכי הדין, לפחות לגדולים שבהם שתחום הפעילות העיקרי שלהם הוא משפט מסחרי. מגמת עיבוי צוות עורכי הדין במשרד ושידרוג השכירים לשותפים לא פסחה גם על משרד עורכי הדין ש.הורוביץ ושות'. המשרד מצרף בימים אלה לשורותיו שבעה עו"ד חדשים ומצרף ארבעה מהשכירים לשותפות. בכך, מגיע מספר עורכי הדין במשרד ל-65 ומספר השותפים בו התייצב על 21.

עו"ד טל בנד, שותף בכיר במשרד, אומר כי "שמחנו לקלוט ארבעה שותפים חדשים, עורכי דין מצויינים שצמחו והתפתחו במשרד, איש איש בתחומו. הפעם גם חרגנו ממסורת ארוכה, וקלטנו מספר עורכי דין שלא החלו את דרכם במשרד כמתמחים". לדבריו, "ההחלטה על צירוף השותפים ועורכי הדין החדשים, היא ביטוי לצמיחת המשרד ולצורך להרחיב את שורות המשרד, כדי לטפל בהיקף העבודה הגדל".

השותפים החדשים במשרד הם עוה"ד מוטי מלכה, ליאור נוימן, רן פוגל ובני שפר. עורכי הדין החדשים שהצטרפו למשרד הם שי גימלשטיין, אורית טסה, רפי כרמלי וקית' שואו, שהתמחו במשרד ש.הורוביץ, וכן עורכי הדין חגית בולמש, אלי בר ואמיר פרנקל.

משרד ש. הורוביץ ושות' נוסד בירושלים ב-1933 ע"י הארי סאקר, עו"ד אנגלי וקרוב משפחה של הלורד ישראל זיו, מבעלי מרקס אנד ספנסר. עם שובו של סאקר לאנגליה הועבר המשרד לידי סולומון (שלום) הורוביץ. כשפרש, העביר הורוביץ את המשרד לשותפיו דאז, אברהם לוין ויעקב סולומון. ב-1953 פוצלה השותפות, כשסולומון וליפשיץ נטלו לידיהם את הסניף החיפאי של המשרד, ואילו לוין ריכז את הפעילות בת"א, כשאליו מצטרף עו"ד אמנון גולדנברג ז"ל, שהפך לשותף המרכזי.

תחומי ההתמחות העיקריים של המשרד הם ליטיגציה אזרחית ומסחרית, חברות ומשפט מסחרי, עסקאות מימון, בנקאות, קניין רוחני וטכנולוגיית מידע, הגבלים עסקיים, עבירות כלכליות וצווארון לבן, תקשורת, תובענות ייצוגיות, מקרקעין, תכנון ובניה, ביטוח ופנסיה, מכרזים, היי-טק, אנרגיה, דיני עבודה, דיני תעופה ומיסוי.

על לקוחות המשרד נמנים, בין היתר, חברת החשמל, פז, סונול, הפניקס, טבע, דובק, הבנקים הגדולים (הפועלים, לאומי, דיסקונט, המזרחי והבינלאומי), קופת חולים מכבי, ידיעות אחרונות, רשת, קבוצת פישמן, חברת השקעות דיסקונט, מכון ויצמן ועוד. המשרד אף מטפל בלקוחות זרים כמו HSBC, HP, מוטורולה, נוקיה, Warner Bros, בלסאות', Fed-Ex, רנו, סיטרואן, פפסי, לגו, בנטון, פייזר, ג'נרל מוטורוס ואחרים.

השותף החדש, עו"ד מוטי מלכה (34), התמחה כאמור בש.הורוביץ, ומשנת 1999 עובד כעו"ד במחלקה המסחרית של המשרד. הוא מתמחה בעסקאות מסחריות ועסקאות BOT, וכן בליווי משפטי של חברות סטארט-אפ, יזמים ומשקיעים בתחום ההיי-טק. באחרונה היה מעורב בייצוג חברת שופרסל, בעסקת רכישת רשת קלאבמרקט השוקעת, ובייצוג בנק אוצר החייל בעסקה לרכישת פעילות בנקאית.

עו"ד ליאור נוימן (34) הצטרף למשרד כמתמחה לפני 6 שנים, ועומד בראש מחלקת המיסים בו. באחרונה ייצג בענייני המיסוי את בלסאות' במכירת סלקום לדיסקונט השקעות, את חברת החשמל בפרויקטים של הגז הטבעי עם סמידן ו-EMG המצרית, את EADS בפרויקט המזל"טים עם התעשיה האווירית, את הבנקים בפרויקט הרכבת הקלה בירושלים, את ענקית התרופות BMS בתהליך רה-ארגון, את בית החולים הדסה בהקמת בית אירוח, מרכז מסחרי ומרכז ביו-טכנולוגי ועוד.

עו"ד רן פוגל התמחה במחלקת הקניין הרוחני של המשרד, במשך 9 שנים. הוא מתמחה בליטיגציה וייעוץ בתחום הקניין הרוחני ותעשיית התרופות. בין היתר, הוא משתתף בייצוג חברת טבע, איגוד הכימיה והפרמצבטיקה בהתאחדות התעשיינים, חברות ביוטכנולוגיה, אוניברסיטת ת"א, פלאפון, נוקיה וחברת המשחקים קודקוד.

עו"ד בני שפר התמחה במחלקת הליטיגציה של המשרד ועוסק מאז בליטיגציה מסחרית. במסגרת עבודתו במשרד, הוא השתתף בייצוג של בנקים שונים בארץ ובחו"ל, חברת הדלק פז ובעלי מניותיה, חברת שפיר הנדסה אזרחית וימית, הקרן לטיפול בחסויים, אמות השקעות, שופרסל, המסלול האקדמי של המכללה למינהל, חברת יונדאי, סוכות נחלים ועוד.