אשטרום וקרדן נדל"ן יצטרפו לקבוצת תה"ל מהנדסים בהתמודדות על מכרז הקמת הנתיבים המהירים בכניסה לת"א ולירושלים. הצטרפות החברות תחזק בצורה משמעותית את קבוצת תה"ל מהנדסים.
הקבוצה מורכבת מתה"ל מהנדסים וחברת האוטובוסים קווים. לוועדת המכרזים הבינמשרדית למשרד האוצר והתחבורה הוגשה בקשה לאישור צירוף שתי החברות.
הוועדה צפויה לאשר את ההצטרפות של אשטרום וקרדן. נציג בוועדה אמר ל"גלובס", כי הוועדה מברכת על התחזקות הקבוצה, דבר שבאופן טבעי מגביר את התחרות ואת איכות ההצעות.
קבוצת אשטרום היא שחקן חיזוק מרכזי. אשטרום שותפה היום בפרויקט מנהרות הכרמל בחיפה - בקבוצת כרמלטון; זכתה במכרז הרכבת הקלה בירושלים - בקונסורציום של סיטי-פס; ומתמודדת על מכרז הרכבת הקלה בת"א בקבוצת מטרו רייל.
קבוצת קרדן מתמודדת אף היא במכרז הרכבת הקלה בת"א, שותפה בקונסורציום ספידן.
על מכרז הנתיב המהיר בכניסה לת"א מתמודדות עוד שלוש קבוצות: אפריקה ישראל בשיתוף עם אגד ושיכון ובינוי; קבוצה נוספת היא שפיר הנדסה, חברת דן, סימנס ורייט'ון; הקבוצה השלישית טר ארמה, קונקס, מלרג ו-Q-FREE.
עלות הקמת פרויקטי הנתיב המהיר בת"א וירושלים היא 500 מיליון שקל, כאשר עיקר ההשקעה היא בהקמה הנתיב בת"א. הקבוצות אמורות להגיש את הצעותיהן עד ה-28 בפברואר.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.