אמבלייז רכשה את הסטארט-אפ סמארט קונטנט

הערכות: הרכישה בסכום של מאות אלפי דולרים בודדים במזומן * אמבלייז תשלב את הטכנולוגיה של סמארט קונטנט במכשירים הניידים שלה

קבוצת אמבלייז, שמספקת פתרונות תקשורת לרשתות הדור הבא, הודיעה היום (ג'), כי חתמה על הסכם לרכישת מניות הרוב בחברת הסטארט-אפ הישראלית Smart Content. מהודעתה של אמבלייז עולה כי סמארט קונטנט מספקת טכנולוגיה מתקדמת להעברת תכנים ב"פוש" ("דחיפה"), למכשירים ניידים ולמחשבים אישיים על גבי רשתות קוויות ואלחוטיות.

אמבלייז לא מסרה מהו סכום העסקה אבל נראה שמדובר בעסקת מזומן בסכום נמוך מאוד, שכן אמבלייז מציינת בהודעתה כי השפעת הרכישה על עתודות המזומנים שלה הינה זניחה. בשוק התקשורת מעריכים כי מדובר בסכום שמגיע לכל היותר למאות בודדות של אלפי דולרים. בעקבות הרכישה תחזיק אמבלייז בשליטה בסמארט קונטנט.

סמארט קונטנט תשולב באמבלייז תחת השם אמבלייז סמארט קונטנט. בהודעה שפרסמה היום הקבוצה נמסר כי טכנולוגיית ה-FreeMate של סמארט אוספת מהאינטרנט מידע שהמשתמשים הגדירו כרלוונטי להם, מנתבת אותו ומעבירה אותו ב"פוש" למכשירים הניידים ולמחשב האישי.

בשנה הקרובה תשלב אמבלייז את טכנולוגיית ה-FreeMate במכשירים הניידים שלה. סמארט קונטנט הוקמה ב-2005 בידי ארבעה יזמים, פיני גרינפלד, אילן נח, נבות וולק וקובי הוכמן, שמביאים איתם ניסיון רב במו"פ ובאיסוף מידע והפצתו על גבי מערכות IP מורכבות. החברה מעסיקה שמונה עובדים ויושבת ברעננה.