חברת יוניסל תקשורת השלימה גיוס של 2.5 מיליון דולר מקרדן וממשקיעים פרטיים

הגיוס בוצע לפי שווי של כ-7 מיליון דולר והחברה הודיעה כי בכוונתה לרכוש חברות בארץ ובחו"ל

חברת יוניסל תקשורת השלימה גיוס בהיקף של 2.5 מיליון דולר לפי שווי של כ-7 מיליון דולר. קרדן ישראל, בשליטת יוסף גרינפלד, הובילה את הגיוס, והצטרפו אליו אנשי עסקים מתחום המדיה והתקשורת, שקיבלו כ-35% מהון מניות החברה.

יוניסל הודיעה גם על כוונתה לבצע רכישות של חברות בארץ ובחו"ל בתחום שירותי ערך מוסף, אשר יוכלו להוות מנועי צמיחה נוספים לחברה.

מנכ"ל יוניסל, נמרוד קמחי, מסר כי "הגיוס נועד להרחיב במידה משמעותית את הפעילות בשווקים בחו"ל, ביניהם בגרמניה, בארה"ב ובמזרח אירופה תוך ניצול הפלטפורמה הרחבה של קרדן במדינות אלו".

יוניסל, שנוסדה ב-2002 כחברה-בת של חברתBroad Digital , עוסקת בפיתוח שירותים מתקדמים לסלולר, כמו שירותיSMS , שירותי גלישה סלולרית, פורטלי תוכן, אפליקציות MMS וגם יישומי וידאו מתקדמים לדור השלישי. ליוניסל פתרונות ושירותים המיועדים לעולם העסקים, שירותי תוכן וסליקה, שירותים אינטראקטיביים, שירותי גלישה סלולרים מתקדמים ופתרונות "תפורי לקוח" למפעילים סלולריים וחברות מדיה.

עמית בן יהודה, מנהל תחום התקשורת בקרדן, מסר כי "קרדן רואה בתחום שירותי התוכן לסלולר תחום שיהפוך לאסטרטגי בשנים הקרובות, ולאחר בחינה מעמיקה של השוק בישראל ובחינתן של החברות המתחרות בחרה בחברת יוניסל להשקעה". "