עמיר מולנר נעצר הבוקר באזור באקה אל-ע'רביה יחד עם 3 עבריינים נוספים

במכונית בה נסע מולנר נמצאו חלקים מהם ניתן להרכיב מטען חבלה * בשעות הקרובות תבקש המשטרה להאריך את מעצרם

ראש משפחת הפשע עמיר מולנר נעצר הבוקר באזור באזור באקה אל-ע'רביה, יחד עם 3 עבריינים נוספים. במכונית בה נסע מולנר נמצאו חלקים מהם ניתן להרכיב מטען חבלה. הארבעה נחקרים עתה במשטרת העמקים ובשעות הקרובות תבקש המשטרה משופט בית משפט השלום להאריך את מעצרם.

מולנר נדקר לפני כחודש במלון "דניאל" בהרצליה לאחר שפגישת בוררות בינו לבין העבריין יעקב אלפרון לא עלתה יפה. מולנר נפצע קל, טופל בבית החולים ושוחרר לביתו. החשודים בדקירה, אלפרון, בנו דרור, ואיש העולם התחתון משה אליאס, ירדו לאחר המעשה למחתרת ומאז ניהלה המשטרה מרדף לתפיסתם.

לפני שבוע הסגיר עצמו אלפרון למשטרה. בדיון בבית המשפט בבקשתו של אלפרון להשתחרר למעצר בית, כתבה השופטת כי אלפרון מסוכן ונטל חלק מרכזי בתקיפת מולנר. עם הסגרתו טען אלפרון בראיון לחדשות ערוץ 10 בטלוויזיה כי הוא חף מפשע: "נקלעתי לתוך העניין הזה. הייתה לי שם פגישה עם מישהו, במקום פרצה קטטה ואני נקלעתי לכל העניין".

יומיים לאחר מכן, הסגיר עמו לידי המשטרה משה (צ'יקו) אליאס לאחר שפורסם כי הוא חשוד בדקירת מולנר. אליאס נחשב למקורבו של אלפרון. המשטרה עדיין מחפשת אחר דרור אלפרון, החשוד גם כן בפרשה ולא הסגיר את עצמו יחד עם אביו.